Navn til tvillinger

Hei! Vi venter tvillinger, gutt og jente Er det noen her som har noen gode navneforslag å dele?

Åå så gøy med tvillinger, også både jente og gutt da. Skikkelig stas! :happy:

Navn til tvillinger synes jeg er vanskelig, men her er noen forslag hvert fall.

Luna og Luka
Frøya og Emrik
Maya og Mika
Ask og Embla
Viljar og Saga

Emrik er et navn jeg elsker og ville brukt det selv vist vis jeg får en gutt :)

Note og Birk
Irie og Emre
Helle og Falk
Luna og Luca
Talie og Ulrik
Jeg liker litt uvanlige navn :D

Så mange fine forslag! jeg er veldig fan av korte og sterke navn, så alle disse er helt i den gata.
Jeg synes guttenavn er vanskeligere enn jentenavn, men så er det dette med tvillinger da.. de må jo passe litt sammen. Og helst ikke noe som veldig mange heter..men mange av de populære navnene er jo kjempe fine
Det er vanskelig med navn
Jentenavn jeg liker er:
Mie
Marthe
Erla
Lerke
Enja
Hedwig
Emma
Tomine
Lilly
Lotte

Lukas og Line
Emma og Tobias
Lilly og Eirik
Mie og Jens
Lotte og Henrik
Marthe og Jørgen
Erla og Even
Lerke og Storm

Så mange fine forslag! jeg er veldig fan av korte og sterke navn, så alle disse er helt i den gata.
Jeg synes guttenavn er vanskeligere enn jentenavn, men så er det dette med tvillinger da.. de må jo passe litt sammen. Og helst ikke noe som veldig mange heter..men mange av de populære navnene er jo kjempe fine
Det er vanskelig med navn
Jentenavn jeg liker er:
Mie
Marthe
Erla
Lerke
Enja
Hedwig
Emma
Tomine
Lilly
Lotte

Eg hadde nok ikkje brydd meg om navna passer isammen. Har ikkje tenkt så veldig på det med søsken, og tvillinger er jo først og fremst egne individer :) og så er det alltid slik at navn har ein tendens til å passe alt så lenge ein blir vant til det ❤ så eg syns du skal velge det jente navnet du liker best og det guttenavnet du liker best, så skal du se at dei vil passe sammen uansett :)

Alle jentenavna du har på lista var veldig fine! Eg har også fleire jentenavn enn guttenavn, men det eine navnet eg har det blir det, Romeo :Heartblue

Ellers kan du jo og se deg ut ein bokstav eller sjanger i navn, og plutselig dukker det opp eit gullefint!

Back
Topp