Navn til skjult gruppe

Texmex

Glad i forumet
Oktoberbarna 2021♡
❄️ Januargull 2023 ❄️
Heiho!

Omtrentlig 2000 innlegg, så oppfyller vi kravet for skjult gruppe. I denne forbindelse må vi jo ha et navn for gruppa vår!

Synes det hadde vært kjekt med et litt orginalt navn, oktoberbaby 2021 eller oktoberlykke 2021 er liksom ikke kjempespennende etter min personlige mening.

Hvis vi skal være litt demokratisk, så kan vi si det slik at man poster ett innlegg for hvert forslag, så kan folk stemme på forslag ved å like innleggene, og den som da har flest likes blir valgt. Høres det greit ut? :joyful:

Heiho!

Omtrentlig 2000 innlegg, så oppfyller vi kravet for skjult gruppe. I denne forbindelse må vi jo ha et navn for gruppa vår!

Synes det hadde vært kjekt med et litt orginalt navn, oktoberbaby 2021 eller oktoberlykke 2021 er liksom ikke kjempespennende etter min personlige mening.

Hvis vi skal være litt demokratisk, så kan vi si det slik at man poster ett innlegg for hvert forslag, så kan folk stemme på forslag ved å like innleggene, og den som da har flest likes blir valgt. Høres det greit ut? :joyful:
Absolutt :D er bare sykt dårlig på å finne navn da :p

Jeg er enig, er bare så dårlig på sånn navn selv:hilarious:

Octobabies2021❤

Skulle foreslå Octobaby2021 men der kom jammen @mammatil2prinsesser&2prinser meg i forkjøpet :p

Så da fant jeg på dette istedet, Weenies2021
Siden det er halloween måneden :glasses9

Jeg liker oktoberlykke 2021 selv om det er "vanlig". :p Men nå er jeg kanskje litt kjedelig da :p
Vi kunne jo hatt en avstemmningstråd med skikkelig avstemning øverst istedet for å basere oss på likes?

Så mine forslag er:

Oktoberlykke 2021:)

Høstløvene 2021

Halloweenbarna 2021

Last edited:
Skulle foreslå Octobaby2021 men der kom jammen @mammatil2prinsesser&2prinser meg i forkjøpet :p

Så da fant jeg på dette istedet, Weenies2021
Siden det er halloween måneden :glasses9

Haha, hadde vært gøy å spille litt på halloween, da!
Noe med gresskar (vi ser jo ut som gresskar mot slutten òg) eller selve halloween.
Likte og Octobabies :)

Foreslår at forslagene heller legges inn i en ny post med en poll når det har kommet inn noen flere forslag? Så er det litt mer oversiktlig å se hva som er alternativene :)

Foreslår at forslagene heller legges inn i en ny post med en poll når det har kommet inn noen flere forslag? Så er det litt mer oversiktlig å se hva som er alternativene :)

Enig:)

Får bare laget det på første posten i en tråd, så kan lage en seperat tråd når vi har fått samlet opp en god del forslag :happy:

Må i hvert fall ha oransje farge på bakgrunnen på banneret man får ved nicket sitt når man har fått tilgang på skjult :D

Må i hvert fall ha oransje farge på bakgrunnen på banneret man får ved nicket sitt når man har fått tilgang på skjult :D

Ja, oransje er jo høst og hallween:joyful:

Vet ikke med dere, men jeg synes det er greit med et navn der vi skjønner at det er oktober det er snakk om :)
Har sett banner for noen skjulte grupper her inne, og har ikke klart å finne ut når de egentlig har termin :hilarious: Slik som f.eks "Snøkrystallene", "Høstbarna", "Sommerbarn", er jo flere måneder de kan ha termin i :hilarious:

Back
Topp