Navn til skjult forum

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Noen som forslag til navn på skjult forum? Skriv alle her, så lager jeg et nytt innlegg senere med avstemming på navnene :)

Vi må også ha tilgangsansvarlig, lurer på om det er 2? Gi en lyd om det kan være en jobb for deg ;)
 
Blir det en avstemning eller to, hvor favorittene "konkurrerer" til slutt?
 
Kan kanskje ta en avstemning blant topp 3 til slutt? Hva syns du? :love017
Synes det skal lages en avstemning med alle forslagene, også kan folk stemme på den/de de liker. Også blir det satt en tidsfrist og den som har fleste stemmer til da, den vinner?❤️
 
Kan kanskje ta en avstemning blant topp 3 til slutt? Hva syns du? :love017

Dere kan ha flere svaralternativer i avstemningen, så kan samle et greit antall egentlig :)

Og - det er bare **nødvendig** med én tga, men man opererer gjerne med to i termingrupper i tilfelle en blir veldig dårlig og akutt inaktiv av div grunner.. Men én tga funker det også.
 
Synes det skal lages en avstemning med alle forslagene, også kan folk stemme på den/de de liker. Også blir det satt en tidsfrist og den som har fleste stemmer til da, den vinner?❤️
Dere kan ha flere svaralternativer i avstemningen, så kan samle et greit antall egentlig :)

Og - det er bare **nødvendig** med én tga, men man opererer gjerne med to i termingrupper i tilfelle en blir veldig dårlig og akutt inaktiv av div grunner.. Men én tga funker det også.
Takker for svar dere ❤️ Da ordner jeg avstemming i morgen med de navnene som er kommet inn i dag, og så lar jeg den stå i ett døgn - den som da har flest blir navnet :)
 
Noen som ønsker være tilgangsansvarlig? :angelic:
 
Synes det skal lages en avstemning med alle forslagene, også kan folk stemme på den/de de liker. Også blir det satt en tidsfrist og den som har fleste stemmer til da, den vinner?❤️
Ja enig, lager til med alle, så sette ein frist får jo skjult så snart navnet er på plass, så kanskje greit å berre hive seg rundt og starte eller vente me på gullnavnet? :cool:
 
Takker for svar dere ❤️ Da ordner jeg avstemming i morgen med de navnene som er kommet inn i dag, og så lar jeg den stå i ett døgn - den som da har flest blir navnet :)

Høres bra ut, tusen takk:smiley-angelic003:Heartred
 
Back
Topp