Navn til prinsessa

kriol

Andre møte med forumet
Huff, det var disse navnene da... Er virkelig ikke enkelt! Venter ei jente 10.Januar, og sitter dag inn og dag ut og tenker på navn til denne skapningen da. Har noen favoritter, men er så usikker! Tenkte å høre hva dere synes

- Lilja
- Madelen
- Amanda

?
Tenkt litt på å sette sammen Lilja Madelen også, men liker eeegentlig ikke dobbelnavn! vanskelig dette!
Så, hva synes dere? :-)

Madelen <3

Ellers vet jeg hvordan du har det! Tror lille babyen kommer til å hete lillebror for alltid..

Ja, akkurat nå heter hu bare lillemor.... hihii:)

Amanda er helt nydelig! Har vært inne på det navnet til prinsessa vår også:) Eneste er det at mamma hadde en hund som het Amanda, så jeg klarer liksom ikke la vær å sammenligne. Det er ikke lett med navnvalg altså:)

Lilja Madelen :)

Jeg har egentlig alltid tenkt at det bare er dumt med dobbeltnavn, så vi tok ikke det på støresøster. Men så har jeg angret veldig i ettertid, man forandrer mening, særlig når det er korte fornavn. Go for it!!:)

Lilja <3 Jeg synes Lilja Madelen var knallfint, men jeg er ikke så glad i mellomnavn hvis man ikke skal bruke begge. Hvis dere kommer til å bruke begge, stemmer jeg for Lilja Madelen. Hvis ikke likte jeg Lilja best.

Lilja <3 Jeg synes Lilja Madelen var knallfint, men jeg er ikke så glad i mellomnavn hvis man ikke skal bruke begge. Hvis dere kommer til å bruke begge, stemmer jeg for Lilja Madelen. Hvis ikke likte jeg Lilja best.

Jeg er glad i navne Madeleine:)

Lilja <3 Nydelig navn:)

Synes Amanda er fint jeg, eller alle tre var jo veldig fine! Sliter litt med navnevalget her også. Står mellom to (tror jeg) så er planen at storebrødrene skal få velge ett av de to.

Synes Amanda er fint jeg, eller alle tre var jo veldig fine! Sliter litt med navnevalget her også. Står mellom to (tror jeg) så er planen at storebrødrene skal få velge ett av de to.

Back
Topp