Glapia. Gift med forumet 5 Mai 2012 #1 Hva syntes dere er passende til Kasper? Vi tenker litt på Oskar... Men flere navnforslag mottas med stor takk!
Hva syntes dere er passende til Kasper? Vi tenker litt på Oskar... Men flere navnforslag mottas med stor takk!
Oppdrag Nemo Gift med forumet 5 Mai 2012 #5 MammaOkt skrev: Viktor kunne passet. Oskar er fint det også :) Enig. Men jeg hadde valgt Oskar. Jeg kjenner en helt fantastisk person som heter det, så navnet gir meg bare gode assosiasjoner.
MammaOkt skrev: Viktor kunne passet. Oskar er fint det også :) Enig. Men jeg hadde valgt Oskar. Jeg kjenner en helt fantastisk person som heter det, så navnet gir meg bare gode assosiasjoner.
paleface Gift med forumet 5 Mai 2012 #6 Oskar er jo kjempefint! Ellers synes jeg at Kasper kan passe godt sammen med f.eks. Mikkel, Theodor, Jonas eller Isak, for å nevne noen. :)
Oskar er jo kjempefint! Ellers synes jeg at Kasper kan passe godt sammen med f.eks. Mikkel, Theodor, Jonas eller Isak, for å nevne noen. :)
L Løvemamma2013 Glad i forumet 5 Mai 2012 #8 Oskar passer fint :) Vet om søsken som heiter: Kasper,Oliver og Ulrik Kasper, Patrick og Markus