Navn til gutt

• Trådstarter Trådstarter Bkno29
  • Opprettet Opprettet
B

Bkno29

Guest
Klarer ikke bli enige!
Jeg har så lyst og kalle gutten Reodor, men samboer er usikker pga Flåklypa filmen..Finner heller ikke noe om navnet, bare Reodor Felgen :p
Hva synes dere? Er det for rart eller uvanlig?
Er jo ikke så ulikt Theodor da..

Synes det er kjempefint :)
Flåklypa sendes på tv 1 gang i året ;P det er ikke noe å tenke på :)

Ungene nå til dags har kanskje ikke noe forhold til Reodor (Felgen) og det vil nok ikke bli brukt mot han på noe vis - slik som andre "kjente navn" kanskje ville blitt. Gøy at dere tenker på noe annerledes - og det blir gøy å se hvilken Reodor han blir (om det å være fingernem følger med navnet ;) )

Jeg syns det er fint, og tror som andre skriver at unger i dag ikke tenker på Reodor Felgen. Men jeg skal innrømme at det var det første jeg tenke på når jeg leste posten din. :-P

haha, takk alle :D
Ja jeg liker navnet, og håper det blir det!

Jeg syns også det er veldig gøy med navn som er litt utenom det vanlige :)

Tenkte nok selv først på Reodor Felgen, men det er vel uansett ikke den verste assosiasjonen?! Reodor Felgen er jo en skikkelig kul fyr!:D

Jeg tenkte også først på Reodor felgen :p men jeg liker selv navn som er litt utenom det vanlige, her er ikke samboern enig så vi gikk for et navn veldig mange har :p

Håper du får det som du vil :) Kjedelig når du har en så sterk og god følelse for et navn, men ikke får "lov" å bruke det.

Jeg har så veldig lyst å kalle den lille for Mons, men pappaen nekter... Server jo ikke en katt vi skal få sier han! Føler alt annet blir helt feil uansett hvor fine navn det er, for for meg heter han Mons..hehe!

Så lykke til med i overtalelsen:)
Jeg har gitt opp..

Ja, har det slik jeg også.. Har prøvd og komme på andre navn som jeg kanskje liker.. smaker på enn måte på dem åver tid, men jeg faller alltid tilbake til Reodor! Det er da bare noen få uker igjenn nå, og håper pappan "ser" at det faktisk er en Reodor som kommer ut! Haha, for det er jeg 100% sikker på.
Ser ikke noe galt i å bruke uvanlige navn,synes det er fint og spesielt på en bra måte. Ikke gi opp! :p

Reodor er jo tidenes fyr da :D Heller oppkall ungene etter en flott norsk sykkelrepratør istedet for John Snow eller hva de kule kidsa heter om dagen :p

Tenker nok Flåklypa når jeg leser navnet, men navnet er jo tøft! Både Ludvig og Solan blir brukt på barn nå om dagen, så hvorfor ikke Reodor? ^^

Tror ikke dagens barn/ungdom tenker flåklypa når de hører det navnet. Jeg kobla det ikke i det heletatt før jeg så at noen andre hadde nevt det. Synes det var et kjempenavn jeg! Typen digga dwt værtfall her ;)

Back
Topp