Navn til di små :)

Anny_88

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Har dere funnet Navn til di små babyene ? :)

Her har eg 3 gutte navn eg like veldig godt, men me har ikke bestemt oss hva me skal bruke ennå.

Adrian, Sander og Nicolai :)
 
Button blir sannsynligvis oppkalt etter bestemoren min, muligens med mellomnavn etter moren hans/oldemoren min. Men vi har enda ikke bestemt oss helt, er jo alt for mange fine navn. :)
 
Har to jentenavn, men siden jeg trenger guttenavn er jeg like langt! Martin har jo blitt så vanlig, ungene holder en knapp på Ole.... Vi leter fortsatt..... Guttenavn er vanskelige!!!!!
 
Veldig usikker. Tenkte et navn på S hvertfall og kanskje et mellomnavn. Er så vanskeligt å finne et perfekt navn til lillemor ❤️
 
Vi venter jente, og synes det er vanskelig :-D guttenavn hadde vi liksom klart da vår nr 1 var født, men var ei jente det og :p
Men heller litt mot Linnea Alexandra, men mannen var ikke helt enig så da blir det nok ikke det :p
 
Vi skulle ønske det ble gutt (ikke på ordentlig altså) men fordi guttenavn hadde vi flere vi likte, mens jentenavn... Vi blir ikke enige! Så barnet her blir nok navnløs :p
 
Her hadde vi flere jentenavn klare ( i hvert fall jeg :p ) men nå blir det gutt, så da tror jeg han blir navnløs for vi blir ikke enige!
 
Vi har guttenavn klart, Leonard, men syns jentenavn er vaaaanskelig :p oul i morgen så da får vi forhåpentligvis vite kjønnet :)
 
Har et som vi vurderer, lurer bare på om det blir for uvanlig. Liker skjeldne navn som likevel høres vanlige ut. Da gubben foreslo det var jeg negativ, men nå føler jeg på en måte at han heter det... Men endelig valg tas ikke før fødselen.
 
Vi skal kalle opp tøtto etter min oldemor og samboers farmor :)
 
Liker Linus veldig godt ❤
 
Vi har navnet klart. Men det skal være hemmelig frem til han er født. Mannen foreslo det og jeg falt pladask. Et passe vanlig/uvanlig navn. Ikke på topplistene, men allikevel helt normalt. :)
 
Synes det er kjempe vanskelig å finne navn til en ny jente :) er så fornøyd med navnet på storesøster, så jeg skjønner ikke hvordan vi skal matche det :p
 
Nei det har vi ikke. Jeg vil ikke gi noe navn før hun er født. Men vi skal lage oss ei liste med navn vi er enige om og liker begge to, så det ikke blir så vanskelig når ho er født. Eneste problemet vi har, er at vi liker så mange jentenavn :-0 Hun kan jo liksom ikke ha 10navn heller :p
 
Vi har funnet et vi tror vi kommer til å lande på. Selv begynt å kalle lillegutt i magen for det. Det er et dansk navn,og de har jeg nevt det for har aldri hørt om det hadde ikke tenkt å ha et uvanlig navn..men ser ut som det blir det
 
Kan godt fårstå at det er ikke lett å finne navn til di små. Er ikke lett det der nei. Eg satt å skikke litt på nett. :) Hva Fine navn til dere så har skrevet navne <3
 
Her blir det Herman Leander <3
 
Back
Topp