Navn til den lille

Enel

Flørter med forumet
Sommerfuglene
✨️Julestjernene2023✨️
Har dere bestemt dere for navn til den lille? Jeg hadde et navn jeg var helt sikker på, men i dag kom tvilen tilbake :laughing002
 
Jeg står helt fast.. slenger ut navn hele tiden føler jeg, men vi finner ikke det som virkelig bare, "ja det tar vi"
 
Det er så vanskelig, har mange navn jeg synes er fine.. men ble så usikker på om det er navnet liksom..
 
Har endelig funnet navn, gutt og jente. Eben og Sara. Vanskelig å finne to navn som skal passe sammen og med søsken. Så nå er det bestemt og vi har ingen bedre forslag.
 
Aldri hørt «Eben» før! Veldig fine navn ❤️
Åh takk! ❤️ Nei, ikke vi heller. Likte veldig godt Iben, men det passet ikke til jenta da vi kjenner en gutt med navnet. Så kom vi tilfeldigvis over Eben på tv. Veldig sjeldent navn. Men ikke for rart håper vi :happy: Har dere bestemt dere?
 
Ja, har endelig bestemt oss for navnet han skal ha✨️Koselig å kalle han ved navnet sitt❤️
 
Åh takk! ❤️ Nei, ikke vi heller. Likte veldig godt Iben, men det passet ikke til jenta da vi kjenner en gutt med navnet. Så kom vi tilfeldigvis over Eben på tv. Veldig sjeldent navn. Men ikke for rart håper vi :happy: Har dere bestemt dere?
Jeg hadde også Iben på listen min, men mannen likte det ikke. Det har vært ganske greit å finne navn. Jeg har laget lister med navn (gjennom mange år) og mannen gikk bare gjennom og sa ja/nei/kanskje uten å komme med noen egne forslag, også gikk vi gjennom de han hadde sagt ja og kanskje til og kom til en enighet. Jeg tror vi har bestemt oss, men vi vil gjerne møte dem for å være helt sikre ☺️
 
Har endelig funnet navn, gutt og jente. Eben og Sara. Vanskelig å finne to navn som skal passe sammen og med søsken. Så nå er det bestemt og vi har ingen bedre forslag.
Aldri hørt Eben før, men det var veldig fint :)
Hadde guttenavn klart tidlig, men blir ei jente :Heartred
 
Jeg tror vi har landet på navn - det føles mest riktig, selv om jeg egentlig likte alternativ 2 bedre. I alle fall første fornavn, så får vi se hva som blir navn nr 2.
 
Back
Topp