Navn til den lille :)

Sambo har bestemt seg for navn til både gutt og jente :p
Jentenavnet er jeg enig i. Men har egentlig ikke lyst til å bestemme noe før vi se hun eller han :)
Men er jo ganske søtt at han er engasjert da :)
 
Jentenavn er bestemt, for lenge siden. Guttenavn er værre! :)

(Men vi har flere favoritter, å kommer til å se på rampen før den får navn uansett. <3
 
Sambo har bestemt seg for navn til både gutt og jente :p
Jentenavnet er jeg enig i. Men har egentlig ikke lyst til å bestemme noe før vi se hun eller han :)
Men er jo ganske søtt at han er engasjert da :)
Så koselig :) Her er det bare jeg som har komt med et par forslag, men for all del er tidlig enda :) Synes det er lettere å finne fine jentenavn, enn guttenavn. Har brukt ssb litt, fordi jeg har ikke lyst å bruke av de mest populære navnene :)
 
Vi har funnet både guttenavn og jentenavn :) Vi var heldigvis veldig enig i begge navnene så det var enkelt å bli enig om :p
 
Hehe, og jeg som trodde jeg var tidig ute når jeg har begynt å kikke og tenke litt :D

Hehe, jentenavn er det jeg som har bestemt. Angret på at jeg ikke brukte det navnet når jeg fikk to jenter sist, så denne gangen skal det navnet brukes. He he!

Men vi har jo snakket om navn og barn i et par år faktisk. :)
 
Jentenavnet er klart ♡♡♡ Men gutter navn usikkert
 
Jag har namn jag tänker på både till pojke och flicka men får se om det kommer nya namn på listan senare :)
 
Har ett par jentenavn vi begge synes er fine...guttenavn er MYYE vanskeligere:eek:
 
Jeg har lenge hatt guttenavn klart. Synes av en eller annen grunn at det er mye letter med guttenavn.. Men vi har i det siste kanskje landet på et jentenavn også :)
Har bestandig hatt følelsen av at jeg kommer til å bli en guttemamma.. Men så snart jeg fikk vite at jeg var gravid så sier magefølelsen jente. Blir spennende å se :)
 
Vi har jentenavn og guttenavn klart :)

Dennis og Martine :)
 
Så herlig å vite det allerede :) Jeg er ganske blank, men tror je kunne tenkt meg et dobbelt navn :) Noen som har forslag til doble navn som klinger bra :)?

Vi har snakket mye om det og ville ha dem klare tidlig!
Men mye kan forandre seg når babyen kommer. :)
 
Back
Topp