Navn til barnet app

Spiren2018

Glad i forumet
Mailykke 2018
Hei!

Har søkt og googlet etter min favorittnavne-app som jeg slettet ved et uhell for en mnd tid siden. Den heter navn til barnet og er fra Gyldendal (tror jeg). Norsk app som har eksistert i noen år. Lastet den ned på nytt da jeg ble gravid i august men ble slettet ved et uhell. Nå får jeg den ikke opp når jeg søker. Noen som klarer å få den opp i AppStore ?

Jeg har bare Google Play, men finner den ikke hos meg..

Jeg prøvde å søke opp, men kom ingenting i appstore. Googlet også appen og prøvde å gå inn via safari, når jeg ble videresendt til appstore fikk jeg opp feilmelding om at appen for øyeblikket er utilgjengelig. Du kan jo prøve å sende en melding til Gyldendahl på facebook siden deres og spørre der :)

Jeg prøvde å søke opp, men kom ingenting i appstore. Googlet også appen og prøvde å gå inn via safari, når jeg ble videresendt til appstore fikk jeg opp feilmelding om at appen for øyeblikket er utilgjengelig. Du kan jo prøve å sende en melding til Gyldendahl på facebook siden deres og spørre der :)

Takk for innsatsen [emoji1] jeg fikk også det samme når jeg gikk via Google . Skal jammen sende en melding og høre [emoji106][emoji106][emoji106]

Oppdater oss da om den kommer tilbake igjen :)

Fikk svar nå. Appen er ikke oppdatert, og den vil ikke komme tilbake [emoji849] så da er det fritt fram for den som vil ordne med en god norsk navne-app[emoji23]
Det var dumt :(

Back
Topp