Navn til babyen?

min engel

Forelsket i forumet
Er det noen som allerede har bestemt hva småen skal hete??

Hvis jente så blir det Vilde ;)
Og hvis gutt Theo eller Lucas :)

Mannen er ikke helt enig ,men skal nok klare å overtale han

Vi har ikke helt bestemt oss enda, men jenta vår mener jeg har en Isabel i magen...

Vi er ikke helt enig, men, men, hehe.

hissigproppen skrev:
Vi har ikke helt bestemt oss enda, men jenta vår mener jeg har en Isabel i magen...

Vi er ikke helt enig, men, men, hehe.

Isabel er jo veldig fint

Vi er ikke helt enige... men har noen forslag... tar gjerne i mot flere :)

Jente: Tilde, Frida, Telma eller Lykke
Gutt: Preben, Jesper (mye vanskeligre med guttenavn synes jeg!)

Har ikke begynt å tenke på det en gang vi :)

Bestemte oss ikke for navn før Snuppa var to uker sist, synes det er så kjempevanskelig :)

Vil gjerne se om vi får vite kjønnet på ultralyden først også, det kan jo halvere omfanget av navneletingen :)

*trinemor* skrev:
Har ikke begynt å tenke på det en gang vi :)

Bestemte oss ikke for navn før Snuppa var to uker sist, synes det er så kjempevanskelig :)

Vil gjerne se om vi får vite kjønnet på ultralyden først også, det kan jo halvere omfanget av navneletingen :)

Sant nok. Blir lettere å velge når vi får vite kjønnet

Får vi en jente, så blir det Ella. Det har vi bestemt for lenge siden.:P
Blir det gutt, så har vi et problem.:D Synes det er vanskelig å finne fine guttenavn, men et par av de som står på lista er Martin og Noah.:) Liker også Matheo, men i og med at lillemor heter Mathea blir det for likt.

vi har egentlig ikke diskutert det så mye. Men jeg liker veldig godt Sander, vetle eller kevin til gutt og Ida, Frida eller Lotte til jente :)

Har bestemt oss for å ikke tenke mer på navn før vi har fått vite kjønn! Gidder ikke kverne hodet mer enn nødvendig.. ;p

Guttefavoritter; Kasper, Mathias
Jentefavoritter; Ella, Selma, Synne

Navn er skikkelig vanskelig! Men synes det viktigste er at det står i stil med etternavnet :)

Veit førstenavnet til en eventuell jente, men andrenavnet er ikke bestemt....på gutt veit vi ikke ennå, har jo brukt opp de to beste :-P Må høres bra ut både på spansk og norsk, og stå til etternavna våre.

Jeg tror faktisk meg og mannen er ganske enige, men har jo enda 26 uker på oss til å bestemme oss helt

Vi er ikke helt enige vi heller, men noen favoritter er det jo da :)
Om det blir jente liker vi veldig godt Leah Marie eller Live. Om det blir gutt er det vell Leon som er favoritten så langt ;)

Det er vanskelig med navn ja, er mye fram og tilbake og har ikke havnet på  noe spes enda. Men skal på ul den 18.aug og da får vi forhåpentligvis vite kjønn. Så jeg tror vi venter til da. :)

Jente:
Selma Charlotte
Amalie
Helene
Signe Elise
Tiril
Alma

Gutt:
Samuel
Daniel

Har ikke helt funnet ut hva vi syns er finest. Blir sikkert flere på lista etter hvert. Tror jeg blir å tenke mer på det etter ul....og vi kanskje får vite kjønnet. Har flest jentenavn...for jeg har en liten jentefølelse;))

Vi har ikke helt bestemt oss, kan fort bli endringer når vi endelig ser den lille, men foreløbig har vi sagt at det blir Noah om det blir en gutt og Tila vist det kommer ei jente :-)

Men vi får se hva vi kommer fram til tilslutt, disse er de eneste vi er enige om jeg er veldig gla i Mattis, Matheo, Kasper, Niva, Navi :-) Men der har samboeren brukt veto :-P

Vår lille skal hete Josef Litt spesielt kanskje, men pappaen er fra Libanon så vi ville ha et navn som fungerer internasjonalt.

Jente navn er banket:   Silja Synnøve
Guttenavn: Ingen anelse enda...vanskelige greier gitt..

Synes det er vanskelig med navn men vi er enige om jentenavn men guttenavn har vi ikke en minste anelse.

Jente navn: Celine, Emma, SANDRA, Mille
(mitt mulige gutteforslag er Sander men aner ikke).

Sandra er førstevalg da!!

har ikke bestemt oss helt enda.
har en som heter lucas alexander og ei som heter irja madeleine, så dette barnet ska også ha to navn i allefall.
begge barna ha mellomnavnet til en av oldeforeldrene våre, så hadde vært moro å oppkalt dette barnet etter noen også.
 mannen har kommet med et ønske da om det er gutt, samme ønske han har kommet med de siste to gangene også, men jeg liker ikke det navnet =(
 det er kalmar olai eller marcus olai....

liker marcus da...har vurdert navnene han vil ha litt, siden jeg bestemte de andre to og dette mest sansynlig er det siste barnet vi skal ha...
vi får se hva vi blir enige om ;)

min engel skrev:
Er det noen som allerede har bestemt hva småen skal hete??

Hvis jente så blir det Vilde ;)
Og hvis gutt Theo eller Lucas :)

Mannen er ikke helt enig ,men skal nok klare å overtale han

Lucas er jo kjempe fint hvertfall, vi tenker litt på det vi også :)
Hvis ikke så Even eller Julian. Hvis jente så Linnea :)

Back
Topp