Navn som passer med Peder?

PetronellaMor

Flørter med forumet
Hei jenter,
Jeg har en tradisjon i min familie at førstefødte sønn heter ett av to navn eller en kombinasjon av begge. Det eneste av de to navnene jeg liker er Peder, so jo er fint i seg selv, men vi prøver å finne et navn som kan passe til så vi kan bruke Peder enten som første eller andre fornavn. Vi har tenkt på Ludvig Peder og Nicolai Peder, men skulle gjerne hatt flere alternativer. Noen av dere som har gode forslag? Tar imot med takk :)

Vanskelig å komme på noe som passer sammen.. Men kansje Peder Johan..

Titter innom fra maiforumet, og kom til å tenke på at jeg har hørt Peder Martin før:) synes det klinger fint :)

Ikke det letteste navnet å kombinere... Men Jan Peder syns jeg klinger fint :-)

Peder Andre

Karl Peder

Stig Peder 

Jeg kjenner en liten gutt som heter Peder-Olai:)

Nufletufsa skrev:
Jeg kjenner en liten gutt som heter Peder-Olai:)

Det syns jeg var fint :)

Tusen takk for forslag! Vanskelig navn å finne noe som passer til, men dere fant jo mye forskjellig, da! :)

Min grandonkel het Peder Oliver. Litt tungt kanskje, men har alltid synes at han hadde et veldig galant navn :)

Har faktisk allerede tenkt litt på Peder Oliver og Peder Elias. Alexander og Leander er også fine navn som absolutt står på min liste. Litt mer usikker med mannen, da vi skrev ned navn vi likte uavhengig av Peder var han ikke så begeistret. Vi har litt forskjellig smak, kan man si.. :) Veldig gode forslag altså! Takk :)

da syns jeg peder nicolay klinger bedre :P
hmmm
peder leander
peder nathaniel
hans peder
john peder

Ja, Nicolai er en av mine favoritter også. Har en fetter som heter Peder Martin, så det går nok ikke, dessverre.. Peder er et viktig navn i min familie, som dere kanskje skjønner... Listen sålangt over kombinasjoner vi vurderer:

Ludvig Peder
Peder Elias
Peder Leander
Peder Alexander
Peder Nicolai
Peder Marinius
Peder Oliver
Osmund Peder

Mads Peder

Peder Johannes
Peder Kristoffer
Peder Andreas