Navn som går godt sammen

annelis

Forumet er livet
med Odin og Nora...? Noen gode forskag til lillebror/lillesøster kan hete? må klinge godt sammen og gjerne ha bare 4 bokstaver..[:)]

Vilde
Vetle

Ikke navn jeg er så veldig begeistret for,men syns de står godt til de to andre...

Hauk...

Elin/e
Emma
Lage
Tage
Trym
Mona

Thea, Trym, Emma... Hmmm... Kommer ikke på flere[8|]

Lest gjennom svara her og syns igrunn ingen passer så bra sammen med de du har fra før.. For du skal ha dobbeltnavn, sant..? Dem er veldig fin alene og syns jeg!! [;)]

Per Odin
Nora Eilin

(liker best enkelt navn selv, da.. Så har ikke så god peil.. Men de er jo litt tunge selv om de er korte, så er jo ikke alle navn som passer like bra til, liksom.. Til Odin ser jeg for meg KORTE;jo, jon, jan, per, pål... Nora.. hmm.. ;Eilin, Helen.. ??)

nei, jeg skal ha enkeltnavn ja.. de barna jeg har fra før av heter Odin og Nora, må finne et navn til lillebror/lillesøster som passer fint med de..[;)] mange gode forslag her da.. kjempeglad i begge navnene Leon og Alva, men kjenner noen som har barn med de navnene...[&:]

ORIGINAL: annelis

nei, jeg skal ha enkeltnavn ja.. de barna jeg har fra før av heter Odin og Nora, må finne et navn til lillebror/lillesøster som passer fint med de..[;)] mange gode forslag her da.. kjempeglad i begge navnene Leon og Alva, men kjenner noen som har barn med de navnene...[&:]

Hva med Ylva da?

ORIGINAL: annelis

med Odin og Nora...? Noen gode forskag til lillebror/lillesøster kan hete? må klinge godt sammen og gjerne ha bare 4 bokstaver..[:)]

Nå er jeg helt utenfor tema kanskje, og svarer jo ikke på det du spør om, men skjønner ikke helt hvorfor det absolutt må stå så bra sammen med de andre navna, eller ha samme antall bokstaver? Så lenge det ikke kræsjer med de navna dere har fra før, vil det klinge bra sammen med de etterhvert. Jeg ville heller fokusert på de navna jeg likte fra før og gått derfra...

Men for å svare på det du spør om: Anna (Men det blir muligens veldig likt ditt, ut fra nicket ditt?), Dina, Thea, Aron (Ok, den ble kanskje litt teit å bruke, ettersom det blir Nora stavet baklengs[&:]) Kommer ikke på andre guttenavn i den "kategorien"...

Odin,Nora og..... Leah,Thea eller Ailin?
Noah, Leon eller Felix?

Noah er et navn vi vurderer sterkt om det blir gutt..[:)] muligens Sara om det blir jente...[:D]

min lille i magen skal hete Sara [;)] Så jeg syns selvfølgelig det er et kjempefint navn :)

Iben
Thea
Leah
Irma
Vilde

Trym
Noah
Leon
Lukas

Back
Topp