Navn skjult forum

Så gøy at vi nærmer oss skjult forum :D Jeg er ikke så veldig kreativ, men kan komme med ett forslag :)❤️

Junilykke 2025

Last edited:
Jeg har veldig lyst at vi finner noe som er nytt/unikt, så jeg har bladd tilbake og sett hva de andre juni-gruppene har kalt seg.
For min del det ikke starte med juni. Da jeg hadde termin i februar og navnet på skjult skulle velges, hadde jeg sååå sansen for Snøklokkene, men det ble det ikke :)

Så, kanskje et navn som flere kan assosiere med juni?

2015 Junibarna
2016 Junigull16
2017 Sommerfuglene
2018 Junilykke
2019 Junibarna
2020 Junilykke
2021 JuniJubel
2022 Junilykke
2023 Junibollene
2024 Junispirene

Syns Junilykke og Junibarna er oppbrukt:angelic:

Sommerspirene
Sommerglede
Sommerlykke
Sommerblomstene
Sommerbollene
Juniknøttene
Sommerknøttene
Junikulene
Sommerkulene
Juniblomst/-ene

Og bare for morsomt, siden Kristi Himmelfartsdag blir kalt for himmelspretten (ja, vet det er i mai). Og når magene våre vokser så er det sikkert flere navler som spretter ut:
Junispretten
Navlespretten :laughing002 Men det er ikke et seriøst forslag

Legger inn et forslag basert på min forrige skjulte gruppe:

Juniskattene

Mange fine forslag her! :joyful:
Juniknøttene var veldig søtt :love017

Når det har kommet nok forslag så kan vi lage en avstemming med alle navnene der man kan stemme på så mange man vil, og så setter man en frist og tar navnene med flest stemmer over i en ny og siste avstemming :smiley-bounce012

Junilykke, juninøstene

Blir det lagd avstemning eller skal vi bare skrive her?

Her kommer noen forslag fra meg:

Junigullene 2025

Juni- Sommerfuglene 2025

Juni-solstrålene 2025

Juniknopper 2025

Småhumlene i juni 2025

Solsikkebarna i juni 2025

Peonknoppene i juni 2025

Småkløverne i juni 2025

Lykkestråler juni 2025

Hvor mange forslag kan man ha på en avstemning? Er det noen grense? Ser ut som vi er kommet i mål med postene, så kanskje vurdere å ta steget videre om ingen har noen flere forslag? :happy:

Hvor mange forslag kan man ha på en avstemning? Er det noen grense? Ser ut som vi er kommet i mål med postene, så kanskje vurdere å ta steget videre om ingen har noen flere forslag? :happy:
Ja, tenker vi kan lage en avstemming nå. Jeg aner ikke hvor mange man kan stemme over :smiley-ashamed004 Vet ikke om jeg har talt riktig, men +/- 28 forslag her nå.

Noen som kan tenke seg å lage en ny post med avstemmingen?

Back
Topp