Navn skjult forum

Spirenx

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Nå kan det gå fort til vi når 5000 innlegg. Har noen forslag til navn på skjult forum?
Tenkte vi kunne ta en avstemning på de forslagene som kommer inn om et par dager :joyful:

Hvordan fungerer skjult forum? :)
Kopierte bare informasjonen til august:
Men det fungerer slikt som her forsåvidt, bare at trådene er skjult og du må få tilgang for å se dem.

Hei,
Her kan du lese informasjon om den skjulte gruppen, og hvordan du får tilgang. Vennligst les hele tråden før du stiller spørsmål :)

August 2023 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

• Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er:

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :) En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!

Kopierte bare informasjonen til august:
Men det fungerer slikt som her forsåvidt, bare at trådene er skjult og du må få tilgang for å se dem.

Hei,
Her kan du lese informasjon om den skjulte gruppen, og hvordan du får tilgang. Vennligst les hele tråden før du stiller spørsmål :)

August 2023 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

• Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er:

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :) En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!
Aha, takk!

Septemberskattene2023 :love017 Ser *lykke går igjen i veldig mange termingrupper. Det var Septemberlykke2020 og 2021 også. Selv om det er fint altså, er det gøy med noe annet

Men er det noen som vet hvordan man får tidligere termingruppeidentiteter i profilen sin? Jeg ser at det er flere som har det.

Men er det noen som vet hvordan man får tidligere termingruppeidentiteter i profilen sin? Jeg ser at det er flere som har det.
Man må være i skjult gruppe for å få det. Jeg mangler for mai 2016 og mai 2017. Man ble kastet ut derfra om man ikke var aktiv nok :wacky: Det begrenser seg hvor aktiv man får vært når ingen er aktive.

Jeg liker og Septemberskattene 2023.

Synes det er hyggelig å ha måneden i navnet :)

Man må være i skjult gruppe for å få det. Jeg mangler for mai 2016 og mai 2017. Man ble kastet ut derfra om man ikke var aktiv nok :wacky: Det begrenser seg hvor aktiv man får vært når ingen er aktive.
Å, så man beholder tagen bare så lenge man er aktiv nok til å oppfylle kriteriet?

På min forrige termingruppe blei vi alle enige på skjult forum mot slutten når det nærmet seg desember at lite aktivitet ikke skulle føre til "utkastelse" mer og at alle som var der på x dato kom til å ha "livstids" medlemskap. Sorry hvis det hørtes litt rotete ut, er litt sliten her :)

Så jeg har fortsatt desember banneret mitt selv om jeg absolutt ikke har vært mye aktiv der etter at lille kom til verden. Og syntes det var fint å si etter x antall uker at alle da kom til å få bli. For blir mye annet å tenke på for mange når det nærmer seg termin og med en nyfødt:)

På min forrige termingruppe blei vi alle enige på skjult forum mot slutten når det nærmet seg desember at lite aktivitet ikke skulle føre til "utkastelse" mer og at alle som var der på x dato kom til å ha "livstids" medlemskap. Sorry hvis det hørtes litt rotete ut, er litt sliten her :)

Så jeg har fortsatt desember banneret mitt selv om jeg absolutt ikke har vært mye aktiv der etter at lille kom til verden. Og syntes det var fint å si etter x antall uker at alle da kom til å få bli. For blir mye annet å tenke på for mange når det nærmer seg termin og med en nyfødt:)
Dette synes jeg var en fin konklusjon :)

Det kan se ut som septemberskattene er en klar favoritt :happy: Jeg kan godt likevel opprette en meningsmåling om et par dager med de forslagene som er kommet inn:joyful:

Det må jo også bestemmes hvem som skal være tilgangsansvarlig eller hva det heter igjen :hilarious:

Syntes det var en veldig fin løsning! Vet av noen i min forrige termingruppe som fødte prematurt og derfor ikke var aktiv siste 2 mnd før termin, og hun mistet tilgangen. Tenker det må være høyde for at mye kan forhindre aktiv deltakelse på forumet på slutten av svangerskapene:)

Back
Topp