Navn på våres små?

kooala

Glad i forumet
Jeg har ingen navn som er soleklare til den siste i rekken. Har i tidligere graviditeter hatt Jakob, Ailin, Katrine, Sara på liste..hmm,, husker ikke flere :-P

Last edited:
Fornøyd med navnet mitt jeg, så liker det på lista di og ikke minst at du skriver det på norsk ;)
Har Eivind og Natalie fra før. Tenker litt på Henrik eller Andrea, men dette forandrer seg sikkert. Eivind har ikke på lista sist en gang så :P

Har ikke peiling på hva denne skal hete. Endste bestemte vi vel et par mnd før han ble født, yngste når jeg hadde 5 cm åpning... satser på at vi har navn til denne også innen den er ute.

Jeg føler ikke for å dele navn på ungene mine åpent på nett før det er "offentlig" at jeg er gravid, så det får enten bli på skjult når vi får det etterhvert, eller etter at jeg har delt det med alle jeg har lyst til å fortelle det til selv.

Så langt har vi ikke tenkt enda. Men blir ett litt langt navn ettersom lilleplutt og storeplutt har det. Jeg synes Theodor er fint og samboer har nesten samme som mellomnavn. Men han liker ikke det.

Ja mest sannsynlig finner jeg noen nye navn å forelske meg i, , men tenker ikke så mye på navn ennå :-) Jeg liker også norsk skrevne navn Katrinev, blir liksom så rent og fint :-)

Basert på navnene til våre to blir det "norsk navn med norsk skrivemåte" på bittelille også ja. Men det får dere ikke vite før h*n er født, for vi forteller det ikke til noen før vi presenterer barnet med navn når det er født.

Tiril hvis det er jente og Felix, Ulrik eller William hvis det er gutt.. Sånn nå ihvertfall :p forandrer seg fort :p

Jeg har alltid sagt at hvis jeg får tvillinger, en jente og en gutt, skal dem hete Wilma og Wilhelm. Men sambo var ikke helt enig. Men sjansen er vel ikke stor for at det skal skje heller.

Back
Topp