Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var jeg for sent ute kanskjeEg har no opprett avstemming
Da kan vi være dumme sammen for det lurer jeg også påOff. Altså jeg føler meg litt dum, men hvordan blir man med i sjukt gruppe?
Mulig jeg husker feil, men tror kriteriene er 50 innlegg i termingruppen og at man står oppført på terminlisten?Off. Altså jeg føler meg litt dum, men hvordan blir man med i sjukt gruppe?
Skjult gruppe er kun for medlemmene i denne termingruppen som har skrevet nok innlegg. Da kan ikke hvem som helst se innleggene og det føles litt lettere å kanskje dele litt mer personligHva er skjult gruppe og forskjell på den og vanlig gruppe? Hvorfor?
Hvor kan man se hvor mange innlegg man har i termin gruppen?Mulig jeg husker feil, men tror kriteriene er 50 innlegg i termingruppen og at man står oppført på terminlisten?
Når skjult gruppe er oppe og går må man sende melding til tilgangsansvarlig for å få være med
Fant det ut, var en egensøke knapp ved profilen "søk i threads" så kan man sortere ut hvilken grupper man søker i.Hvor kan man se hvor mange innlegg man har i termin gruppen?