Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lagt tilSnøballene 2025 er nevnt to ganger, men ser ikke Snøfnuggene 2025? Tror noen nevnte det![]()
Snøfnuggene 2025 heter januar gruppenSnøballene 2025 er nevnt to ganger, men ser ikke Snøfnuggene 2025? Tror noen nevnte det![]()

Hva med heller Snøkrystallene2025?Snøfnuggene 2025 heter januar gruppen![]()
Skal vi ha en avstemning med farge også?Stem stem folkens!
I morgen kommer en ny og siste avstemning med de mest populære!
Jeg syns det er veldig fint med måneden man får i i navnet![]()
Beklager, ser nå at det allerede er en tråd for detSkal vi ha en avstemning med farge også?![]()

Jeg personlig synes februarhjertene hørtes best ut hvertfall, men kan jo kanskje bare ta med begge toTenker vi holder avstemningen åpen til kl. 11, så tar vi en ny litt senere i dag som står ut helga.
Februarhjertene, og Februarhjerter har per nå like stemmer - skal vi ta en av dem med i den siste avstemningen? Siden de er veldig like? Eller skal vi ta begge?
Tenker det holder å ha med en. Se om det kommer inn flere stemmer frem til kl11 og ta den med flestTenker vi holder avstemningen åpen til kl. 11, så tar vi en ny litt senere i dag som står ut helga.
Februarhjertene, og Februarhjerter har per nå like stemmer - skal vi ta en av dem med i den siste avstemningen? Siden de er veldig like? Eller skal vi ta begge?

Enig med deg. Februarhjertene klinker bedre enn februarhjerter.Jeg personlig synes februarhjertene hørtes best ut hvertfall, men kan jo kanskje bare ta med begge to![]()
Jeg er også enigEnig med deg. Februarhjertene klinker bedre enn februarhjerter.