Navn på skjult gruppe!

Hva skal skjult gruppe hete?


  • Antall som har svart
    53
Bare et lite innspill, skal vi ha årstall bak navnet på gruppa?
Enig i dette! Blir lettere å finne i havet med termingruppe navn.

Så, er det jo oss som har termin typ de siste dagene i november. Så, alt med høst faller litt bort da :Heartred
 
Vi kan nesten ikke bryte tradisjonen med novemberlykke som har vært navnet annethvert år siden 2016, så min stemme går dit:D men mange andre fine forslag:Heartred
 
Vi kan nesten ikke bryte tradisjonen med novemberlykke som har vært navnet annethvert år siden 2016, så min stemme går dit:D men mange andre fine forslag:Heartred

Har det? så morsomt ! Skjønner koffor det er ein favoritt :D
 
Koselig med novemberlykke da :love7 Har en augustlykke fra før av:love7
 
Da var vi på 5000! :smiley-bounce016
Åååå! Ser at vi må stå på terminlisten for å være med, men jeg vet ikke termindato egentlig. Skal jeg legge meg inn på en ish dato eller går det å bli med uten? :dead:
 
:Heartpink Åååå! Ser at vi må stå på terminlisten for å være med, men jeg vet ikke termindato egentlig. Skal jeg legge meg inn på en ish dato eller går det å bli med uten? :dead:
Ja, bare legg inn en ish dato! Endrer den jo bare når du får riktig dato:Heartpink
 
Åååå! Ser at vi må stå på terminlisten for å være med, men jeg vet ikke termindato egentlig. Skal jeg legge meg inn på en ish dato eller går det å bli med uten? :dead:
Bare legg inn ca dato ;)

Edit: så den var svart på allerede :hilarious:
 
Back
Topp