Navn på skjult gruppe?

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Nå kan vi få skjult gruppe, se mer informasjon her: http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1674813/

Vi må finne et navn på gruppen vår. Vi kan kanskje komme med forslag i denne tråden og så kan vi lage en avstemningstråd om et par dager?

:)

*Taster på app på mobilen*

Augustspirene 2014?

Augustmødrene 2014

Augustmafiaen anno 2014 :P

Jeg lager en egen tråd vi kan stemme i om et par dager tenkte jeg. :)

Er det så viktig da? Bedre å bare ta en avgjørelse og få den gruppen opp å gå :-)

Vi må også bestemme en tilgangsansvarlig. Jeg fulgte egentlig bare retningslinjene i informasjonen til Stine. :-) Det var der det stod at vi burde gi folk mulighet til å komme med forslag og til å stemme.

Jeg har også spurt Stine om gruppen heter det samme for alltid, for det kan jo kanskje være greit i så fall at det er et navn som passer både til graviditeten og til spedbarns/småbarnstiden. :-)

Vi må også bestemme en tilgangsansvarlig. Jeg fulgte egentlig bare retningslinjene i informasjonen til Stine. :) Det var der det stod at vi burde gi folk mulighet til å komme med forslag og til å stemme.

Jeg har også spurt Stine om gruppen heter det samme for alltid, for det kan jo kanskje være greit i så fall at det er et navn som passer både til graviditeten og til spedbarns/småbarnstiden. :)

Flott at du tar initiativ, Lykkeliten_86 :) Var deg jeg håpet på ;)

Last edited:
Flott at du tar initiativ, Lykkeliten_86 :) Var deg jeg håpet på ;)

Jeg har bare tatt ansvar for å stemme frem navn da. Jeg vet ikke hvordan vi skal bestemme tilgangsansvarlig. :-) Jeg har spurt Stine, men det kan jo hende hun har noen fridager nå. Gir beskjed med en gang jeg får svar.

Takk, det er veldig hyggelig at du vil ha meg. :)

Back
Topp