Navn på lille

Selda

Glad i forumet
Har dere navn klart, begynt å tenke på det eller venter dere?

Jeg bare elsker å lete etter navn :-)

Har gode alternativer til jentenavn, men ikke ett eneste på guttenavn ...

Vi har jentenavn klart men hvis det blir en gutt til står det mellom et par navn[emoji4]

Jeg har skrevet navneliste i 5 år, så her er listen klar for begge kjønn. Men vi har langt i fra bestemt oss [emoji28] Dukker nye navn opp hver dag nå som graviditeten er et faktum [emoji4]

Jentenamnet har vore klart i mange år. Gutenamnet er litt under diskusjon ennå. Håpar eg får viljen min;)

Synes nesten det er lettere å finne ut hva den ikke skal hete enn hva den skal hete :hilarious:

Men finner nok et gullnavn etterhvert,er kjempekoselig å lese navneforslagsartikler osv:Heartpink

Last edited:
Vi har hatt klart både gutt og jentenavn lenge, vi har 2 jentenavn og 2 guttenavn klare [emoji39] Begge jentenavnene er arvet fra min oldemor og hans bestemor, guttenavnene er bare navn vi har funnet å blitt helt forelsket i [emoji4]

Sniker litt hos dere [emoji849].

Vi har praktisert å ha noen navn vi liker, men at vi ville se barnet for at det skulle føltes riktig [emoji4]. Med første tok det fire dager før hun fikk navn, med nummer to gikk det fortere, bare noen timer [emoji4].

Hvis vi er så heldige å få en nummer tre har vi snakket om å ikke ville vite kjønnet [emoji33]. Kjenner at det kan bli veldig spennende [emoji7]

Huff.. Sist gang ble gutten vår 6 måneder før vi klarte å bestemme oss for navn. Er redd det blir det samme denne gangen :p Syns det er så vanskelig å finne. Og denne gangen skal navnet i tillegg passe til navnet på storebror.. hjelp...

Erika eller Eline hvis det blir jente, gutt aaner jeg ikke. Noe på E ihvertfall:)

Har ikke tenkt så mye på navn. Synest det er verst å komme på guttenavn. Kommer nok til å ha klart noen navn til barnet kommer. Men klarer ikke bestemme noe fast før etter barnet har kommet.

Foreløpig er vi begge to enige om Ferdinand og Sebastian til gutt. Men listen er likevel lang på andre navn jeg ønsker, som mannen må titte litt ekstra på [emoji85] Jente sliter vi mer med.

Vi har klart jentenavn, men guttenavn har vi ikke, vi brukte 7mnd på å finne ut va minsten skulle hete, frykter det vil gå lang tid nå også siden vi har tre gutter så er sannsynligheten for gutt veldig stor :)

Har jente- og guttenavn klart! Og har hatt det i straks et år :rolleyes:

Back
Topp