Navn på Jr....

Bolle#i#ovnen <3

<3Gleder-seg-til-Desember<3
Hjelp.....

Æ klare itj å finn nå navn te Jr?!
Hadde dt klart viss dt ble ei jente, mn itj nå te gut! :p
Ska jo passe etternavne vårt, og passe litt me storesøster sitt navn :)

Har dokk navna klar??
 
Vi hadde også problemer med å finne guttenavn. Og så venter vi to! Jentebarn har vi klart, men guttenavn måtte vi tenke masse på, og vi har diskutert mange ganger. Men endelig har vi landet! Det blir Mattias og Daniel :) Når vi får se dem skal jeg se hvem som heter hva.

Andre fine guttenavn er Jonas, David, Edin, Johannes og Lars ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Pene navn du har valgt :)

Har 3 venniner som har gutt, og alle de bruke Jonas navnet :p
Har tenkt litt på Iver, Isak, Espen og Kristian :)
 
Jentenavn var vi helt enige om fra dag 1. Så viste det seg at jeg hadde rett om kjønn(gutt). Navnekrigen var igang! Men så ble vi enige til slutt da, sånn helt på slump, så lillegutt har vært lilleMarkus siden i sommer :)
 
her blir det jente. har noen forslag, men synes det er vanskelig å velge ett vi skal ha for evig og alltid. var vanskelig med storesøster også, men hun passa navnet sitt så bra når hun kom så vi sjekk aldri opp i mere navn. har landa på noen få alternativ, men fortsatt ikke utvida navne-horisonten eller leita etter flere i grunn. liker korte navn, som ikke aaaltfor mange heter.
 
her hete storesøster iselin :) tenkte på eline viss dt ble jente, mn ble vist gutt, så her e vi itj enig enda :p
Så kunj tenkt mæ nå som passe te iselin...
 
Mitt favoritt guttenavn også. Det har Vært klart bådd denne gangen og forrige. Men jeg lager jo bare jenter jo! Haha :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Lager bare jenter selv :) haha
Men dette er 3.gangen, og nå vet vi ikke kjønn.. Så det er ekstra spennende :-D kanskje jeg får en gutt denne gangen? ;-) lov og håpe <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig pent guttenavn :)
Mn har jo Hansen som etternavn, så burde passe litt me dt å :p hehe.. Vanskeli me navn altså...
 
Skal bare informere om att vi har endelig bestemt oss for navn på Jr :) Veldig godt å ha nesten* alt i boks :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
syns det er vanskelig dette med navn vi var enige om et jente navn og så var vi dumme nok til å nevne det til et vennepar av mannen og de fikk en jente den 26.11.13 og i dag så jeg på facebook at de har navgitt jenta si det navnet vi sa til dem... så da sitter vi igjen med backup navnet... er det frekt av de og bruke det navnet vi sa at vi ville bruke på jenta vår?
jaja vi er nå fornøyde med backup navnet og :) så da får det bare være men ble litt lei meg, men det kan være hormonene som styrer litt :p
 
Æ villa personlig syns dt ha verre uhøflig ja :mad:
Hadde jente navne klart vi og -Eline :), mn ble gutt :p
Håpe dere er like fornøyd me backup navne :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Æ villa personlig syns dt ha verre uhøflig ja :mad:
Hadde jente navne klart vi og -Eline :), mn ble gutt :p
Håpe dere er like fornøyd me backup navne :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hehe vi er kanskje mer fornæyde med backup navnet :p så håper vi får ha det i fred er ikkje mange som vett om det enda :p meg og mannen ;)
 
Så bra att dokk e fornøyd me det og da :)
Her ble det æ å mamma som fant ut navne, sambo hva bare enig :p (han er også en veldig rolig figur av sæ, stresse minst mulig.. Ting ordne sæ sju..)
 
Vi venter en gutt som skal hete Runar :) Har en Oddmund fra før og føler at navnene deres er noenlunde i samme kategori.
 
Her har jeg fra før en Madelen :) Og baby i magen skal hete Lian :)
 
Back
Topp