Navn på januarsmåttisene.....

Linka

Gift med forumet
Har sikkert spurt om det før, men vil ta det opp igjen. Mange har nå vært på en eller kanskje to UL og for de som vet og de som ikke vet har man kanskje funnet noen navn man syntes er topp. I mitt første svangerskap hadde jeg navn på gutten min etter UL og alle kaldte han Christian etter at de fant ut at det ble en gutt. Denne gangen har vi fått vite at det kanskje er en gutt, men litt usikkert. Skal på 3D UL 27 okt, og da får jeg se hva de sier, men for oss er han en gutt frem til det.

Våre navn er : Alexander eller Alexandra

Har dere funnet navn til januarsmåttisene og hva skal de hete ???

Klem

Jentene mine skal hete Anne Marie og Veslemøy. Hvis det mot formodning skulle være gutter, skal de heter Trygve og Torbjørn. Hvis det er en av hver (UL kan jo vise feil) så blir det Anne Marie og Trygve!

Vi venter en liten
Eliana Elisabeth eller en John Ruben

Vi hadde kun et jente navn og sikkert 5000 guttenavn, og så blir det en gutt.... Har tenkt på Jonas, Tobias, Rasmus, Johannes og etpar andre. Den andre gutten vår heter Jakob. Noen som har forslag???

Hvis dere har gutt fra før som heter Jakob, syntes jeg det passer fint med Jonas.

Jakob og Jonas. Klinger bra!

Her blir det mest sannsynlig ei lita Maia Isabelle

Skal ikke ha før i mars men titter litt innom sidene.. synest navnene er kjempfine. får vi jente skal hun hete benedikte, gutt Isak. Har to gutter fra før som heter Henrik og Magnus [:)]

Vetle er ventet 05.januar, men muuuuuuligens 1.januar! [8D]

Hei på deg Linka...Tusen takk for meldingen,det går bra med ryggen min nå,men sliter llitt med noen smerter om natta når jeg sover...Hvis det blir jente skal hun hete Isabell,men gutte navn har vi ikke kommet fram til ennå,er så vanskelig med gutte navn...Håper alt går bra med deg...Mange klemmer...[:D]

Hei alle jauarmammaer[:D]
jeg har hele 3 terminer og har egentlig den første 27desember, en den 1 jan, og til slutt 9 jan.. 9 jan er den som vi går etter siden den er etter siste UL.
Min lille spire ville ikke vise oss hva slags kjønn den hadde.
vi har nå noen navn som vi er enige om da: blir det gutt er det mulig han skal hete Lukas, blir det jente så muligens Maya.
andre navn vi har er Brage, Jonas, og Noah. Emma, Sara og Thea.
vi er mest enige om Lukas og Maya da.

Vi vet heller ikke hva det blir! Men kommer det ei lita jente skal hun hete Maiken, kommer det en gutt står vi litt fast-vi har flere forskjellige forslag: Tobias, Felix, Kristoffer, Casper...

Vi har en sønn fra før av som heter Sebastian, vi prøver å finne noen navn som passer bra med det!

Klem

Hei... Vi får gutt nr 2 og har bestemt oss for Robin! Vår første heter Noah.. Vi syns Guttenavn er vanskelig!!!!

Sebastian og Kristoffer syntes jeg klang bra sammen![;)]
Hadde selv Kristoffer frem til vi fikk vite det var ei tulle i magen...

Hos kommer det en Jonas!!!

Back
Topp