Navn på H

Love4two

Forumet er livet
Jeg vet det er veldig tidlig å tenke på navn, men når en har tid til å tenke på det så gjør en liksom det [8D]
Vi skal prøve å finne et navn denne gangen på H, siden Thea begynner med samme bokstav som sin pappa, og jeg begynner med H [&o][:D]

Synes jentenavn er så mye enklere enn guttenavn, og siden min bror og min eks heter noe på H så elleminerer vi enda to navn av de få som jeg finner på H [:'(]

Noen forslag på guttenavn?

Henrik
Herman
Hugo
Hauk
Helge

Det er de jeg kommer på i farta[:)]

vet du at det blir en gutt eller??

jeg synes Henrik er flott....[;)]
Hans erik, Hans Eivind, Hans Christian el. lign er jo også fint da...

ORIGINAL: Sommermamma =)

vet du at det blir en gutt eller??

jeg synes Henrik er flott....[;)]
Hans erik, Hans Eivind, Hans Christian el. lign er jo også fint da...

nei jeg vet ingen ting. Jeg bare snuser litt rundt på navn og siden jeg har et jentenavn på listen som jeg liker godt, så vil jeg har et fint guttenavn på listen også [;)]

ORIGINAL: FjerneErna

http://www.norskenavn.no/navn.php

Scroll deg nedover helt til venstre [8D]

ahaaa den siden der var ikke dum du [;)][:)]
takk for tipset [:)]

Værsågod [:D]

Huff jeg gjør det veldig vanskelig for meg selv siden jeg ønsker å finne nanv på H [&:]
Takk for hjelpen jenter.

Godt jeg har laaaaaang tid på å finne det riktige navnet [8D]

Det er ikke lett det der med navn altså [:o]

Jeg har gjort det vanskelig for oss jeg også ved at jeg har søkt om navneendring. Hvis den går igjennom har vi 3 fornavn på 4 bokstaver og da syns jeg at resten av familien (hvis vi blir fler) bør ha navn på 4 bokstaver også [8D] Har ett jentenavn klart,men sliter med guttenavna jeg også..

Nå er jo ikke jeg gravid da,så foreløpig er det ett veldig hypotetisk problem [;)][:)]

Ja det forstår jeg godt, men når en har begynt på det så må jo nestemann også få være med i "klanen"
Kanskje jeg endrer valget litt etterhvert, men nestemann skal i allefall ikke ha et navn som begynner på T for det blir alt for likt med Thea [8D]
Kanskje det bare dukker opp et fint guttenavn i drømmene mine eller fra andre sammenhenger [8D]
Du får skrive ned de navnene du ev. kommer over for det er et vanskelig valg å finne navn til nr 2 synes jeg [:)]

Håper dere får vite kjønnet på ul da- blir jo litt enklere når man vet hvilket kjønn det er som kommer [:)]

Ja det er sant [;)][:D]
Denne gangen skal jeg be om at de ser etter kjønnet, hvis de har tid til å sjekke da [;)][:)]

Fant igjen tråden din jeg [;)]

Tuuusen takk vennen [:)]
*slengkyss på vei*

Funnet navn eller?

Neeeeeiiiiii det er så vanskelig [&:]
Skrev ned noen navn i går kveld, bare for å begynne litt.
Hadde Hannah Charlotte som jentenavn. Charlotte heter min farmor til mallomnavn, så derfor var jeg så fornøyd med navnet. Nå har jeg ingen gode navn på H, så trolig får jeg glemme hele greia [8D]

ORIGINAL: Lady with heels

hva med Herkulies da?

Hehehehe
Vel jeg tror ikke det [;)][:D]

Det er så vanskelig altså.. vi plagdes veldig. Navet kom rett etter fødsel.

Back
Topp