Jeg hadde en dukke som het Lovise, men jeg tror ikke det var jeg selv som valgte det navnet. Så hadde jeg to andre dukker som het Martin og Oscar, begge de to tror jeg også var ferdigdøpt før jeg fikk dem. Husker Martin da, han var den eneste dukken jeg hadde som var anatomisk korrekt, og med ham stod navnet på eska.
Så hadde jeg en blå bamse, jeg prøvde flere ganger å finne navn til ham, men enten glemte jeg dem eller så syns jeg ikke de passet. Det som til slutt satt tror jeg var Blåmann. Så fikk jeg en bamse da jeg var sånn 11 eller noe, en hundebamse. Han het Pelle Børresen.
Jeg kom forresten på nå at jeg også hadde en liten hvit bamse, min første bamse, og han het Thomas. Det fant jeg på selv.

Og vi hadde også en stooor bamse som het Tommy.
Søsteren min hadde to babydukker som hun lekte mye med. De het Jenta og Isak, og vi forstod ikke hvor hun hentet Isak fra.
Frøkna har fire faste sengekamerater. Det er Babyen, som er en sånn bamse med dukke-fjes, Pusi, som er en kattebamse, og en stor Hinkel Pinkel og en stor Makka Pakka. Disse sier hun jo riktig nå, men en stund så var det Pusi, Pakka og Pitel som var gjengen, før hun fikk babyen.