Navn på den lille

Mgr

Betatt av forumet
Jeg lurer litt på om dere allerede har planlagt navn til den lille eller har noen favoritter :D

Her ønsker vi Elvira eller Thale hvis jente og Emrik hvis gutt, men hadde vært gøy med litt inspirasjon fra dere vordende mødre der ute :shy:
 
Last edited:
Oh hjelpes! Ikke tenkt noe særlig på det enda! Men har veldig lyst på Lydia vist det blir ei jente, men samtidig så er det så mange fine navn og velge mellom at jeg er søren meg ikke sikker! Lettere å tenke navn når man vet kjønn :)
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Jeg klarer heller ikke å velge navn enda. Gleder meg til å få greie på kjønn, da blir alt så mye lettere å ta stilling til
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Jeg har ei venninne som kan "se" ting, og hun hadde sett ei lita lyserød håret jente med navn på K på meg... Kun fordi hu sa det at jeg tok en test... hun har nemlig spådd graviditet på meg før også, og det har stemt...

Men jentenavn på K som jeg liker...?? Njæææ... så vet ikke jeg...

Ønsker meg en gutt denne gangen egentlig, for da kan han hete Jonas...
Men ei jente til i flokken gjør ikke noe det heller... Har mest erfaring med jenter egentlig [emoji23]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Vi er bare enige om å ikke bruke det guttenavnene vi ikke fikk brukt sist [emoji6]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Vi snakket om det før jeg i det hele tatt ble gravid, og er i utgangspunktet enige om både gutte- og jentenavn, men plutselig dukker det opp en ny favoritt [emoji1]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Vi har snakket masse om det, har lyst på dobbeltnavn og å kalle opp etter familie [emoji5]️ Ikke helt bestemt enda, og blir det neppe før mini har kommet, men blir det gutt tenker vi svigerfars navn som fornavn, og jente får nok min mors navn som mellomnavn [emoji4]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Jeg lurer litt på om dere allerede har planlagt navn til den lille eller har noen favoritter :D

Her ønsker vi Elvira eller Thale hvis jente og Emrik hvis gutt, men hadde vært gøy med litt inspirasjon fra dere vordende mødre der ute :shy:
Ikke sånn at vi har snakket om det, men Thale er et av favorittene mine også [emoji173]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Chrisander og Emilian er mine favoritt guttenavn [emoji7]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Vi skal ha et godt norsk navn, ingen av disse nye fancy navna i alle fall [emoji4] og ingen dobbelnavn som ikke går an å bruke! Det har vi nok av i familien, og vi er enig om at skal en ha dobbelnavn, så må en kunne bruke begge[emoji4]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Isabel hvis jente, og Rasmus hvis gutt! :happy:
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Vi vingler litt men har noen navn vi liker som kan være aktuelle.
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Ikke tenkt så langt enda. Men, vet at jeg ikke skal bruke bokstaven R i navnet. Hadde selv et navn med R og jeg var en av dem 50% unge som ikke kunne si R før jeg var ferdig med barneskolen.. husket at det VAR flaut
 
Filip om d blir gutt, om mannen går med på d [emoji38] Jentenavn aner jeg ikke [emoji15]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Back
Topp