Navn på baby!

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Blir sprø! det er ikke lett å finne et navn på babyen som vi begge liker altså! Vil så gjerne finne ut navnet etterhvert nå. Gidder ikke begynne med det etter fødselen. Nesten som jeg bare gir etter for gubbens førstevalg, men jeg er ganske sta da ;p Flere som ikke har bestemt seg for navn?

Vi har heller ikke bestemt navn enda :-S syntes også at det hadde vært greit å ha navnet klart før fødselen, får begynne å mase på sambo igjen tror jeg :-P

Er i samme situasjon her i gården også, ser ut til at lillebror kommer til å være navneløs når han kommer... Begge har veldig lyst til å ha navnet klart til han kommer,men vi klarer ikke å bli enige, begynner å haste litt om vi skal finne noe navn da terminen er i helgen..

Når barnet kommer ser dere hva h*n skal hete on dere er i tvil :-)

Her er babyen navnløs når den kommer. Vi har ikke klart å funnet noen navn som begge er enig i. Sist var navnet klart allerde rett etter ordinær ul. 
*tenke tenke*

*Thinika* skrev:
Her er babyen navnløs når den kommer. Vi har ikke klart å funnet noen navn som begge er enig i. Sist var navnet klart allerde rett etter ordinær ul. 
*tenke tenke*

samme her.. skikkerlig vanskelig altså...

Å herlighet, har ikke et eneste klart navn... Vet ikke kjønnet heller, og kjenner at det gjør det vanskelig å finne et navn. Nå er det så kort tid igjen, at vi kanskje bare skal la barnet bli født først.
Storebror var 3-4 uker gammel før vi bestemte oss for navn, selv om det ble det som vi hadde funnet før han ble født.

Vi venter til vi ser henne vi :)
Det lærte vi med storesøsteren,hun passet IKKE til de to alternativene vi sto med den gang nemlig ;)

hehe..
Ikke noe å stresse med, ett vennepar av mæj måtte nylig trekkelodd om hva den nyfødte skulle hete etter 3 uker da di ikke klarte å bestemme seg.
Er ikke alle alle navn passer til heller..

Har delvis navnene klare. Men har ikke klart å si at DETTE skal barnet hete, må se om d passer først. Ikke vet vi kjønnet heller, så vi får se.

Helena og Emil August har jeg øverst på min liste. Tenkte en stund på Elena, men har dårlige assosiasjoner med d navnet.

(Storesøster heter Elisa..)

Sambo synes d var litt rart at bror skal ha to navn når storesøster bare har ett. Men pappa har jo også to fornavn.. So case closed :)

Back
Topp