NAVN - NAVNELISTE?

lillebambi

Forelsket i forumet
Kanskje vi skal lage en navneliste? Så ser vi hva de små skal hete, og evt hvor mange som får det samme navnet...? :) Foreslår at vi lager en alfabetisk oversikt eller noe slikt..? 

Ikke heeelt hundre prosent bestemt, men muligens William Olve [:)]

Håkon, Even, Olav, Isak, Filip

Synne, Marie, Stine, Ella, Nora

God ide` by the way!!

Jeg kommer nok etterhvert også tips til gutte og jentenavn som går godt sammen![:D]

me har ikkje bestemt oss helt enda, ska på ul nå den 17 då onsdag for å få vite kjønn og alt det der. Men me har funnet 3 jente navn og 3 guttenavn så får me sjå når den lille kjem te verden ka navn det blir.

Jentenavn:
Emilie
Emma
Nathalie

Guttenavn:
Elias
Tobias
Sebastian

om vi får jente skal hun hete:
Angelica Wilhelmine <3[:D]

Om det blir gutt skal han hete enten:
Christian
Dennis Eller
William [:)]
Vi klarer liksom ikke bestemme oss der gitt [;)]

Alice, Ronja, Emilie, Lea, Enia. ikke bestemt ennå... Ikke om noen av navnene blir brukt heller.. men foreløpig navneliste;)

ORIGINAL: Tekanne

Håkon, Even, Olav, Isak, Filip

Synne, Marie, Stine, Ella, Nora

Syns d var veldig fine tvilling-navn..[:)][:)]

vårt navn er hysjhysj til vi eventuelt vet hva vi får, eller til babyen kommer[:)]
Men god idè da[:)]

Her blir det Mathilde eller Lukas [:)]

ORIGINAL: Zera

vårt navn er hysjhysj til vi eventuelt vet hva vi får, eller til babyen kommer[:)]

samme her [:)]

Her kommer Nicholas

ORIGINAL: Zera

samme her :)

Vi er veeeldig uenige om dette med navn her i huset. Jeg liker lange internasjonale navn som Isabell, Angelica, Nicolay, Sebastian osv. Han liker korte typiske norske navn. Så her sliter vi litt. Og siden vi enda ikke vet hva vi får, kan dere jo tenke dere selv. Vi har en jobb å gjøre [;)]

Men vi kan fremdeles ha denne som en tips og ide tråd vel???

Tiril, Tuva, Aurora

Birk, Jone, Eirik, Erlend, Petter, Mattis

til nå hvis det blir jente har jeg liker jeg Oline. SLiter litt mer med guttenavn...

bra ide [:)] tænkt på nå lignende i sta men fekk itj så my svar :P
Bli mæst sansynlig Ingrid Elena hær :D

Back
Topp