Navn? <3

Bebiii2011

Glad i forumet
Noen som har begynt å tenke på navn? =) Både gutte og jente navn=)

Ja.. men det blir lit vanskelig for jeg vil ha noe om klaffer med sønnen min sitt og det er ikke bare bare og finne..

Sånn er det=) Om du vil dele, kan det hende noen har noen gode forslag:) 

Litt tidlig kanskje;) Selvfølgelig er det noen navn som svirrer rundt=P. Men ikke noe konkret=) Sambo er veldig glad i Axel da. Men jeg er heller usikker på det=)

vi har to guttenavn, men foreløpig ingen jentenavn. guttenavna er oppkallinger i slekta - Ola eller Magnus! Jentene bakover i slekta vår har hatt så mange sære navn at vi ikke vil bruke de uten å endre iallefall... haha[:)]

Vi har noen navn fra sist gang jeg var gravid, som vi liekr veldig godt, men ellers har vi ikke akkurat bestemt oss. [:)]

Hvis det blir jente vet vi hva hun skal hete, men blir det gutt igjen vet vi ikke[:)]

Disse har jeg tenkt på, leeenge :P

Sander
Emil
Aksel
Axel
Mads
Trym

Linnea
Nora
Lotte
Dina
Ine
Lone
Tine
Tuva
Vilde
Lene

Veldig vanskelig med navn, har mange guttenavn, men ingen jentenavn=) Håper magefølelsen om at det er en gutt stemmer=) Hehe:D 

Hihi, vilbli3. Kan bli vanskelig å velge mellom så mange og fine navn!

Her har vi ikke prata noe om det. Tror sambo syns det er litt tidlig;) vi får finne noen vi liker etterhvert, også får vi se når riskornet kommer ut om h*n passer navnet sitt:)

Jeg simpelthen elsker Aurora, og synes det passer SÅÅÅÅ godt sammen med gutta sine navn, men sambo er IKKE enig, så er vel rimelig uaktuelt...

Har noen navn fra sist, men vil ikke røpe de enda[;)]

Back
Topp