Navn:

Niliel

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Vi er stuck.... forslag?

.

Tar gjerne i mot forslag og meninger på de overnevnte navn.. :)
 
Last edited:
Av de hadde jeg valgt Anton.
 
Johan
Alfred
Leon
Ivan
Konrad
Jens


Men av de du har skrevet tenker jeg Luca eller Levi
 
Åh, Alfred er fint!

Av de du ramset opp vil jeg foreslå Anton. Det fungerer fint sammen med søsken-navn og har også betydning som henger i hop: Oliver - alvehær eller oliventre, Alba -soloppgang og Anton - blomster!

Alfred betyr forresten alveråd...
 
Emilian eller Elliot syns jeg passer fint :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Arthur
Johan
Olai
Thias
Kommer visst ikke på noen flere forslag :p

Av de du ramset opp liker jeg Levi godt :)
 
Jeg har ikke sansen for den type navn, men det er jo meg

Men jeg har ingen andre gode forslag heller :rolleyes:
Hva slags type navn mener du at dette er da?

Helt lov å ikke like dem selvfølgelig, spør bare fordi jeg føler selv de er så ulike "type navn" hvilket gjør det ekstra vanskelig å bestemme seg :)

For eksempel er Theodor og Anton gamle oldefarsnavn, mens Luca italiensk og unisex..
 
Takk for mange fine forslag. Liker spesielt Arthur, Alfred og Elliot. Fine!
 
Triller godt å si Oliver, Alba og så et navn med tre stavelser syns jeg! Theodor er et veldig fint navn, det syns jeg er søtt på en liten pjokk og verdig på en voksen mann :) nydelige navn dere har på ungene deres!
 
Hva slags type navn mener du at dette er da?

Helt lov å ikke like dem selvfølgelig, spør bare fordi jeg føler selv de er så ulike "type navn" hvilket gjør det ekstra vanskelig å bestemme seg :)

For eksempel er Theodor og Anton gamle oldefarsnavn, mens Luca italiensk og unisex..
Tja, jeg vet ikke helt hva det er med disse navnene. Klarer ikke helt sette fingeren på det. Anton blir for "gammelt" for meg, og Luca blir for "in". Jeg vet ikke helt. Klarer ikke sette fingeren på det.

Men jeg har ingenting imot at andre bruker disse navnene på sine barn altså ;-)
 
Tja, jeg vet ikke helt hva det er med disse navnene. Klarer ikke helt sette fingeren på det. Anton blir for "gammelt" for meg, og Luca blir for "in". Jeg vet ikke helt. Klarer ikke sette fingeren på det.

Men jeg har ingenting imot at andre bruker disse navnene på sine barn altså ;-)
Var oppriktig kun nysgjerrig - absolutt ikke fornærmet :)
 
Back
Topp