Navn klart?

Har du/dere bestemt dere for navn til babyen?

• Antall som har svart
    24

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Har alle bestemt navn til den lille i magen? Nå nærmer det seg termin. Jeg vet at noen ikke vil bestemme seg før barnet er født, men selv har jenta i magen her hatt navnet sitt ca siden uke12. Hva med dere?:)

Jepp, hatt navnet klart veeeldig lenge. Er ikke redd for å røpe det heller, Sofie <3 storebror heter Jonas <3

Vi hadde ett jentenavn vi likte fra vi fant ut at eg e gravid... Og det bestemte vi oss for når vi va på oul og fekk vite at det vart ei jente! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ella var på navnelista mi også, kjempefint navn :) men bestemt oss for Tirill :)

Vi har lurt på Eva eller Maria om det blir jente. Det er oppkalling etter min mormor. Om det blir gutt er vi mer usikre. Har en Elias fra før så tips mottas med takk :)

Vi er ganske sikre på at det er Cassandra jeg har i magen ☺

Navne er nesten sikkert :) men som du skrive velge me å vente til etter fødsel med å være 100 % sikkre! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har kalt han Ludvig i mange uker, så blir sannsynligvis det :) Men har ikke bestemt oss 100 %. Vil gjerne bestemme oss i god tid før han kommer, sånn at vi kan bruke navnet :-) Må ikle vente til han blir født (vet at noen må de babyen for å se om navnet passer, men jeg tenker at man blir vant med navnet og det da blir naturlig fremfor at ungen ser ut som en sånn eller sånn)

Her har navnet vært klart fra før jeg ble gravid, her er det far som har fått bestemt navnet siden det ble gutt :)
Jeg hadde store ønsker for jentenavn og ingen for guttenavn da alle jeg kunne tenkt meg var "oppbrukt".
Var litt skeptisk til navnet i starten, men etter at jeg ble vant til det og tenkt litt over det så føler jeg ingen andre navn hadde passet bedre :) Han blir oppkalt etter oldefaren til samboern min, og litt oppkalt etter svigerfar, og min farfar :)

Vi har hatt navn klare nesten siden vi ble sammen for 3 år siden :)

Har navnet klart, tror vi. :P Men ingen får vite det tilfelle vi ombestemmer oss når vi får møte henne. ;) Kjenner en del som har byttet navn etter fødsel etter at alle har fått vite navnet. Hehe. Vil ikke gjøre samme tabben som de.

Vi har ikke bestemt oss, men vi heller mot Lyder. Det er et navn mannen min har ønska seg siden vi fikk vårt 3. barn for 4 år siden (da ble det Marvin istedet). Jeg er ikke helt fortrolig med navnet, derfor vil jeg gjerne vente til han er født. Jeg må bli litt kjent med han før vi bestemmer navn kjenner jeg.

Vi har ikke bestemt oss, men vi heller mot Lyder. Det er et navn mannen min har ønska seg siden vi fikk vårt 3. barn for 4 år siden (da ble det Marvin istedet). Jeg er ikke helt fortrolig med navnet, derfor vil jeg gjerne vente til han er født. Jeg må bli litt kjent med han før vi bestemmer navn kjenner jeg.
lyder er også kjempefint :)

Her blir det en liten Jone har fra før av 2 jenter som heter Mia og Lotte ;-) og følte at Jone passet fint til storesøstrene

Her blir det Amanda. Jentene fikk velge om søsteren skulle hete Amanda eller Mathilde. Vi har fra før av to jenter Amalie og Maria. Amanda begynner på samme bokstav som Amalie og slutter på samme som Maria. ( det var begrunnelsen til Amalie 5 år:))

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp