Navn.... Flere som?

skalblimamma

Flørter med forumet
Er de flere som er helt blanke i forhold til hva lille i magen skal hete og sm begynner å bli stresset av det? Er redd han må hete Lillebror resten av livet sitt;)

Er helt blank ja.. Vi har kun snakket om et par navn som vi liker, men ikke bestemt noe som helst. Men som alle sier til meg, det faller på plass når vi har møtt henne.. :-)

Hihi, da velger vel staten ut navnet for deg etter 6 mnd. husker ikke om det var mest brukte navn i Norge (da blir det vel en Mohammed) eller fra topplista over populære navn :p hehe ;)

Neida.. vi har diskutert veldig mye navn, er så vanskelig å finne guttenavn. Tror kanskje vi har funnet et navn vi begge liker nå da ^^

Her blei eg og samboer veldig fort enig om navn :D så her er det bestemt og avgjort :D

Ja ikkesant, mulig å vente å se hva andre bestemmer at han skal hete;) har ikke noe ønske m å ta han med hjem uten at han ha navn, men vil heller ikke forkaste meg og velge noe jeg er usikker på.... Ååå, så mye å tenke på...

Har ikke peiling......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her he navne vør bestemt lenge før ej blei gravid:) e veldi opptatt av at navn ska passe i lag å at d he like mange bokstava:) ej å sambo he dobbelnavn 3+5 bokstava å jentene våre he 5 kvar og begge med e ending å dobbel konsonant:) hehe, litt små rar kansje men sann blei d ja:) hehe:)

Vi slet veldig i starten. Var ikke enige om noen navn. Så så for med att vi kom til å få en navnløs liten gutt, men utrolig nok klarte vi å bli enige. Så nå er navnet bestemt :)

Har ikke funnet ut no navn her og stresser ikke med det.... må nok vente til man får lille i armene, har tro på at man da finner ut navnet:)

Vi har funnet et guttenavn men ikke et jentenavn.. trodde ikke det skulle være sååå vanskelig :P

Her er navnet bestemt :D men om det passer den lille får tiden vise :p Å finne det perfekte navnet er ikke barebare ;)

Er nok bestemt, men har noen "reserve" i tilfelle det ikke skulle passe i det hele tatt :p

Tror vi er blitt enige,bare storesøster som er fortvilt og uenig hver gang vi nevner det:-p Den faste reaksjonen har blitt; "nei, han lillebror ska ikke heite dæ" eller "han heite ikke dæ, han heite lillebror" :-p Med første viste vi ikke kjønn, så da hadde vi 3 alternativer av hver som vi begge likte. Så når prinsessa kom ut, ble vi raskt enig om hva som passet best:-)

Vi er ganske cluelesse. Sambo har et navn jeg ikke liker i det hele, og jeg har et jeg liker litt. Finner liksom ikke "DET" navnet som jeg kjenner er riktig :p

Bestemte oss i uke 12 kanskje :) vært litt frem og tilbake, men vi sier fremdeles det navnet på henne hele tiden. Nå gjør venner og familien også det, så da blir det nok det navnet videre :)

Snakker ikke med noen om navn, holdt det hemmelig da storesøster ble født også og det kjentes veldig riktig ut. vil ikke ha "hjelp" av all som har sterke meninger;)

Vi ble enige om navn da jeg var ca halvveis i svangerskapet. Vi holder navnet hemmelig til vi får se at det faktisk er en jente! Barnet vårt får et dobbelnavn og blir oppkalt av to av sine tippoldemødre:)

Back
Topp