Navn? Dere som venter gutt?

Vår kommer til å hete Navnløs eller kanskje John Doe som de navnløse kalles i USA :p

Fredrik, Aksel og Petter står på lista her. Jeg har egentlig bestemt meg for Fredrik, men det vet ikke mannen :angelic:

Vi har noen alternativer, men har også noen jeg syns er fine som vi av ulike grunner ikke vil veldige :)

Ailo, Emrik, Syvert, Brage, Odin, Birk

Vi driver å bytter på fra uke til uke, så navnet er absolutt ikke bestemt. Er så vanskelig! Men 99% sikker på at det ihvertfall blir Leander, men han skal ha ett navn til :) Foreløbige alternativer er: Felix Leander, Adrian Leander, Noel Leander og Elliot Leander ;p Så får vi se hvilket det blir :p

Vi driver å bytter på fra uke til uke, så navnet er absolutt ikke bestemt. Er så vanskelig! Men 99% sikker på at det ihvertfall blir Leander, men han skal ha ett navn til :) Foreløbige alternativer er: Felix Leander, Adrian Leander, Noel Leander og Elliot Leander ;p Så får vi se hvilket det blir [emoji14]
Noel <3

Her blir det Alvin om det blir gutt, pappans ønske om å oppkalle morfaren sin, og jeg syns det er god nok grunn :)

Edwart eller Edward er d mulig d blir her :p eneste vi er enige om til nå..., men liker Lian, men d gjør ikke mannen:cool:

Vis det blir gutt skal han hete Matias etter min morfar :-)

Edwin skal lillegutt i magen hete :happy:
Evt Edwin Michael/Mikael :happy::happy:

Back
Topp