Navn! Blæh

Millen

Flørter med forumet
Nå vet jo ikke vi helt om det er gutt eller jente som kommer ut, men magefølelsen min sier jente, og har gjort det hele veien. Så får vi se da...! Uansett: Eneste jentenavnet vi har likt begge to, og vi har vært enige om hele veien er Mia. Enkelt og greit, og i stil med navnet til storebror. Ei venninne av meg fikk bbaby for tre uker siden. De har slitt litt med å bestemme navn. Nå fikk jeg melding, og hun skal selvsagt hete.. ja, helt riktig: Mia!! Blæh! Hormonell som jeg er, så raser verden litt, skal ikke så mye til for tida. Sukk..! Nå må vi tenke på navn på nytt igjen da... Kanskje greit om det tar noen dager til da, sånn at vi rekker å bli enige om navn...

Hoppsideisjohei skrev:
Hadde du sagt til venninna di at dere tenkte Mia hvis det ble jente? I såfall hadde jeg blitt rasende! 

Nei, jeg har jo ikke det. SÅ jeg er ikke sur på henne for det i det hele tatt. Det er liksom bare så innmari utgjort!

Ånei, det var utrolig leit, da! Navn er vanskelig, så den skjønner jeg... men er dere veldig nære? Kommer de to små til å leke mye sammen? Hvis ikke ville jeg kanskje gått for Mia allikevel. Evt. Mie?

Back
Topp