Navn - bestemt dere for alternativer?

Begge deler er ferdig diskutert :)
 
Vi hadde guttenavnet klart når frøkna kom for to år siden, så jeg regner med at om det viser seg å komme ut en gutt i mai, kommer han til å hete Emrik :happy:

Jentenavn er litt verre, der slet vi sist også, men jeg har veldig lyst på enten Elvira eller Thale!

Vi får bare vente å se til fødselen. Men vil ha noen alternativer klare.

Ååå, Elvira er så fint! [emoji846][emoji173]️
 
Jeg har tenkt i flere år at jeg vil at en gutt skal hete Emrik :) Regner med å legge til mellomnavn også, så det blir Emrik Olai.
Jente er jeg litt usikker på. Vil gjerne kalle ei jente Filippa, men usikker på om det blir for spesielt. Liker Selma også, så :)

Jeg er også superglad i navnet Selma, men så hørte jeg Selva... syntes det var en veldig fin variant. [emoji846]
 
Jeg har også tenkt litt på Filippa men er også usikker på om det blir hakket for spesielt for oss, men navnet er jo veldig fint da[emoji7]

Jeg synes navnet er veldig fint! Og det er ikke meg det er for spesielt for, det er andre jeg tenker på (familie osv). Hehe..
 
Jeg er også superglad i navnet Selma, men så hørte jeg Selva... syntes det var en veldig fin variant. [emoji846]

Det var en fin variant ja! :) Jeg er glad i båter da, og hadde sikkert tenkt på en båtmotor hver gang jeg nevnte navnet. :p
 
Uff har prøvd å tenke litt navn vi! Men kommer ingen sted! Vanskelig nok å finne ett, men og finne to navn er helt umulig! Så skal de kanskje passe litt til hverandre! Lettere når det bare var en i magen og vi kalte han opp etter morfaren min! Vi finner vel ut av noe etter hvert tenker jeg!
 
Synes det er vanskelig med guttenavn...men tror kanskje mannen blir med på Leonell eller Adrian..men han endrer så ofte at det fort kan bli noe annet:p om det viser seg og være jente så tenker vi på Annabelle eller Evalina... sliter med mellomnavn på alle da:rolleyes:

Lillemor heter Emily Alexandra
 
Her blir det ei Emma :D Aner ikke kjønn enda, men har bestemt meg for at det skal bli Emma. Synes litt synd på den eventuelle gutten min :woot:
 
Vi er enige og har ett guttenavn og ett jentenavn klart. Så får vi ordna personlige greier til babyen hvis vi får vite kjønn på oul [emoji6]

Gjorde det samme til storesøster, så krabbeteppe, smokker, pledd osv hadde navn ved fødsel [emoji4]
 
Ikke snakka om det enda, snakka om det etter fødselen sist, første var bestemt veldig tidlig!
Vi er dårlige på guttenavn, så kommer det gutt så har vi litt jobb å finne navn...

Jeg liker godt Eva, Nina, Camilla, Elin, Anna, Sofie, Kristin, Vilde..
Kristian, Trygve, Marius, Einar, Jakob, Ola..
 
Vi har ikke snakket om det, men jeg har flere alternativer og jeg regner med han ikke er så vanskelig på navn denne gangen heller [emoji4]

Ariel, Melina eller Lykke til jente [emoji4]

Emrik, Melion, Viljar eller Ravn til gutt [emoji4]
 
Ikke snakka om det enda, snakka om det etter fødselen sist, første var bestemt veldig tidlig!
Vi er dårlige på guttenavn, så kommer det gutt så har vi litt jobb å finne navn...

Jeg liker godt Eva, Nina, Camilla, Elin, Anna, Sofie, Kristin, Vilde..
Kristian, Trygve, Marius, Einar, Jakob, Ola..
Vi har en Eva fra før[emoji7] Veldig fornøyd med navnet.
 
Vi hadde guttenavnet klart når frøkna kom for to år siden, så jeg regner med at om det viser seg å komme ut en gutt i mai, kommer han til å hete Emrik :happy:

Jentenavn er litt verre, der slet vi sist også, men jeg har veldig lyst på enten Elvira eller Thale!

Vi får bare vente å se til fødselen. Men vil ha noen alternativer klare.

Åååh Emrik vil jeg og ha[emoji7] mannen har bestemt seg for Felix[emoji4] så da blir dt vel dt vis dt blir gutt[emoji6] vi har ei som heter Elvira(vi var helt sikre på at dt var en Felix der inne) derfor er mannen så bestemt på det navnet [emoji6][emoji7]
Jente navn er så vanskelig syns jeg[emoji17] ihvertfall vis de skal passe med begge storesøstrene sitt også[emoji4][emoji254] navn er ikke enkelt
 
Jeg har ingen navn klare, men mannen min har omtrent ti nye navn hver dag. Blir spennende å se hva vi ender opp med til slutt. Ser for meg at det blir en lang prosess[emoji12]
 
Jeg har tenkt i flere år at jeg vil at en gutt skal hete Emrik :) Regner med å legge til mellomnavn også, så det blir Emrik Olai.
Jente er jeg litt usikker på. Vil gjerne kalle ei jente Filippa, men usikker på om det blir for spesielt. Liker Selma også, så :)
Ikke spesielt! Filippa er kjempe fint[emoji7]
 
Back
Topp