Navn - bestemt dere for alternativer?

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Har dere bestemt dere for navn, eller iallfall noen alternativer til gutt og jente? [emoji4]

Vi har to jentenavn og to guttenavn som vi er helt enige om, så det blir spennende å se hva det blir[emoji2]
 
Vi hadde bestemt navn før vi ble gravide :p Har to jentenavn og ett guttenavn. Vi er gravid med første nå, men tenker å ha to barn. Håper derfor på én av hvert kjønn eller to jenter, for to guttenavn har vi ikke :wacky:
Blir veldig spennende å se hva første blir på OUL :happy:
 
Jeg aner ikke [emoji14] Håper vi kanskje får noen ideer etter UL. På førstemann hadde vi mange alternativer, men nå står det helt stille
 
Vi hadde guttenavnet klart når frøkna kom for to år siden, så jeg regner med at om det viser seg å komme ut en gutt i mai, kommer han til å hete Emrik :happy:

Jentenavn er litt verre, der slet vi sist også, men jeg har veldig lyst på enten Elvira eller Thale!

Vi får bare vente å se til fødselen. Men vil ha noen alternativer klare.
 
Vi hadde guttenavnet klart når frøkna kom for to år siden, så jeg regner med at om det viser seg å komme ut en gutt i mai, kommer han til å hete Emrik :happy:

Jentenavn er litt verre, der slet vi sist også, men jeg har veldig lyst på enten Elvira eller Thale!

Vi får bare vente å se til fødselen. Men vil ha noen alternativer klare.

Thale er fint, har tenk på det jeg også[emoji7]
 
Jeg har ingen anelse, men jeg tenker vi begynner å snakke om dette når vi vet hvilket kjønn det er. Men det rare er at jeg trur at BF skal få mest å si på akkurat dette, har liksom ingen ønsker på navn. Hvertfall ikke ennå.
 
Syns navn er kjempe vanskelig!:nailbiting: Så vi venter til vi vet kjønn, så vi bare må finne ett:p:rolleyes:
Driver og leter litt inn i mellom da:)
 
Sist jeg var gravid hadde jeg jentenavnet klart (etter min farmor) men ble en gutt (han heter Alvind). Så har igjen jentenavn klart, men venter til etter ultralyd med eventuelt guttenavn.
 
Jeg har tenkt i flere år at jeg vil at en gutt skal hete Emrik :) Regner med å legge til mellomnavn også, så det blir Emrik Olai.
Jente er jeg litt usikker på. Vil gjerne kalle ei jente Filippa, men usikker på om det blir for spesielt. Liker Selma også, så :)
 
Også har vi Tiril fra før, så det hadde passet så godt sammen:happy: men vi får vente å se, har bestemt oss for å ikke vite kjønnet denne gangen!

Tiril og Thale var nydelig sammen. Åå så spennende at dere ikke vil vite kjønnet[emoji2][emoji1360]
 
Jeg har tenkt i flere år at jeg vil at en gutt skal hete Emrik :) Regner med å legge til mellomnavn også, så det blir Emrik Olai.
Jente er jeg litt usikker på. Vil gjerne kalle ei jente Filippa, men usikker på om det blir for spesielt. Liker Selma også, så :)

Jeg har også tenkt litt på Filippa men er også usikker på om det blir hakket for spesielt for oss, men navnet er jo veldig fint da[emoji7]
 
Vi har vel jentenavn klart, men vi er helt ulike på guttenavn [emoji23]
 
Vi har ikke 100% bestemt oss. Men til gutt har vi Matheo til gode, da det ble jente forrige gang også er Isabella litt i fokus hvis det blir jente evnt. Jeg vil gjerne ha Jessica. Men det vil ikke mannen...[emoji848]

Fra før har vi Cassandra og Vanessa[emoji6]
 
Jente Elvira, gutt Noah (evt Noah Alexander) [emoji3] jordmor er sikker på det er gutt, så blir spennende å se på ordinær ul
 
Back
Topp