Navlestreng

MyFairytale <3

Glad i forumet
Noen ganger kjennes det ut som om navlen min blir dratt inn i magen.. Kan det være trollet i magen som drar i navlestrengen?? Det hender også at jeg er antydning til blå rundt navlen. Det gjør ikke vondt, og jeg har flere ganger prøvd å vaske det bort, fordi jeg har tenkt at klærne mine har farget av eller noe.. Men jeg får ikke vasket det bort.. Det kommer og går litt. Er det fler som har opplevd dette??
Blir bekymret for at han har surret seg fast i navlestrengen jeg da vettu, men han er vel såpass urolig enda at isåfall ville han vel klare å komme seg løs før han skal ut??
Huff, man får liksom tid til å tenke så mye når man går hjemme hele dage, ikke bare bra det heller =P

Det tenkte jeg også på første gang. Men navlestrengen har ikke noe med din navel å gjøre. Den går fra morkaka til babyens navle. Men hva disse små driver med inni magen kan man jo lure på ;)
Her driver mini og tøyer ribbeina mine. I dag på legekontroll lå h*n visst med ryggen mot min rygg med beina opp og sparka. Skal bli godt både for h*n og meg når h*n kommer ut og får plass til å bevege seg skikkelig :)

Jeg tror at hvis babyen sparker på hver side av magen samtidig (f. eks både med hender og føtter), går magen innover :) Det er det jeg har lagt merke til her i allefall. Men om du har morkaka foran er det jo ikke godt å vite.

Men jeg har morkaka bak, og har opplevd at magen går innover om den sparker på sidene :)

Jeg er også blå rundt navlen, men det er bare en blodåre ;)

Jeg får vondt og er øm rundt navleområdet, noen ganger mer enn andre. Dette tror jeg kommer av at navlen kommer ut. Kan ikke være det hos deg da ?

Jeg får vondt og er øm rundt navleområdet, noen ganger mer enn andre. Dette tror jeg kommer av at navlen kommer ut. Kan ikke være det hos deg da ?
Jo, selvfølgelig kan det være det!! =P Jeg aner ikke!! =) Føles nesten som den blir dratt lenger inn i magen, men.. og det er ikke hele tiden.. Bare en gang iblandt =P Hehe.. Skjer jo så mye rart inni denne magen da =)

Back
Topp