Kem skal klippe?
her blir det nok som sist pappaen
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det garantert IKKE mannen min. Han ar navlefobi (faktisk) så det skal han slippes å utsettes for
![]()
Den fobien har eg ikkje hørt om før faktiskhehe
Haha nei ikke sant. Han har noen tinghan kan så vidt se på navler, høre om de og hvert fall ikke ta på!
Han gruer seg til og med til baby navlestumpen!
Haha nei ikke sant. Han har noen tinghan kan så vidt se på navler, høre om de og hvert fall ikke ta på!
Han gruer seg til og med til baby navlestumpen!
Støtter mannen din der altså!! Jeg også får helt vooondt i hele kroppen av tanken på navler.. :O FYsj! Er såå vondt å ta se i navelen,og får frysninger om jeg ser noen gjør det.. ææææææsj!
Og jeg håååååper jeg slipper å få utovernavel nå som magen blir større.. men er vel fare for at jeg ikke slipper unna! Da vet jeg ikke hva jeg gjør
Her blir det definitivt pappan som klipper navlestreng,mens jeg sikkert holder meg for øya![]()
Jeg har ikke hatt utover navel med noen av mineStøtter mannen din der altså!! Jeg også får helt vooondt i hele kroppen av tanken på navler.. :O FYsj! Er såå vondt å ta se i navelen,og får frysninger om jeg ser noen gjør det.. ææææææsj!
Og jeg håååååper jeg slipper å få utovernavel nå som magen blir større.. men er vel fare for at jeg ikke slipper unna! Da vet jeg ikke hva jeg gjør
Her blir det definitivt pappan som klipper navlestreng,mens jeg sikkert holder meg for øya![]()