Navlesnoren:)

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Kem skal klippe? :) her blir det nok som sist pappaen:D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Mest sannsynlig pappaen ja, men fikk ikke forrige gang. De hadde så dårlig tid og ville få henne ut raskest mulig pga lav puls under rier, men når hun kom ut var hun helt ok. Ingen navlestreng rundt halsen eller noe, så rart de ikke stoppet opp og lot pappaen få klippe da. Alt gikk litt fort i svingene :)

Hehe det har jeg ikke tenkt på! Satser på at det er sambo, men vet ikke hva han tenker om det.. :-) har ikke snakket om det?

Tenker det blir sambo her! :)

Her blir det garantert IKKE mannen min. Han ar navlefobi (faktisk :p) så det skal han slippes å utsettes for:)

Her blir det sambo sånn som sist:-)

Her blir det mannen,slik som på største snuppa:-)
Han hadde fagprøve og fikk derfor ikke være med på fødselen til lille snuppa.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Den fobien har eg ikkje hørt om før faktisk :p hehe

Haha nei ikke sant. Han har noen ting :p han kan så vidt se på navler, høre om de og hvert fall ikke ta på!

Han gruer seg til og med til baby navlestumpen!

Haha nei ikke sant. Han har noen ting :p han kan så vidt se på navler, høre om de og hvert fall ikke ta på!

Høres helt rart ut:o hehe kan forstå de som har fobi mot dyr og sånn men en stakkarslig navle:p hehe

Her blir det nok jordmor som sist.

Pappan gjorde det sist, han gjør det nok denne gang også..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

håper sambo vil - om ikke kanskje jeg gjør det selv eller så får JM gjøre....vi får se når tiden er inne :)

Støtter mannen din der altså!! Jeg også får helt vooondt i hele kroppen av tanken på navler.. :O FYsj! Er såå vondt å ta se i navelen,og får frysninger om jeg ser noen gjør det.. ææææææsj!
Og jeg håååååper jeg slipper å få utovernavel nå som magen blir større.. men er vel fare for at jeg ikke slipper unna! Da vet jeg ikke hva jeg gjør :P

Her blir det definitivt pappan som klipper navlestreng,mens jeg sikkert holder meg for øya :P

Her blir det nok pappaen, som sist :) Er ikke noe vi noengang har satt oss ned og diskutert, men han gjorde det da når jordmor spurte da guttungen kom ut :)

Støtter mannen din der altså!! Jeg også får helt vooondt i hele kroppen av tanken på navler.. :O FYsj! Er såå vondt å ta se i navelen,og får frysninger om jeg ser noen gjør det.. ææææææsj!
Og jeg håååååper jeg slipper å få utovernavel nå som magen blir større.. men er vel fare for at jeg ikke slipper unna! Da vet jeg ikke hva jeg gjør :p

Her blir det definitivt pappan som klipper navlestreng,mens jeg sikkert holder meg for øya :p

Haha du høres helt lik ut som mannen min :P Navelen min har faktisk poppet ut, fra og alltid være en innover navel. HAN HOLDER PÅ Å DØ av det :P

Og jeg håååååper jeg slipper å få utovernavel nå som magen blir større.. men er vel fare for at jeg ikke slipper unna! Da vet jeg ikke hva jeg gjør :P

Her blir det definitivt pappan som klipper navlestreng,mens jeg sikkert holder meg for øya :P
Jeg har ikke hatt utover navel med noen av mine:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp