Navlerusk

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Har plutselig begynt å fått mye navlerusk.
Har ikke vært plaget med det før, har så og si aldri merket at jeg har hatt lo/rusk/ting i navlen.
Men nå de siste dagene har jeg måttet vasket og tørket navlen min godt hver dag, fordi det har vært greier inni der..
Det er brunaktig og hardt liksom.
Flere som har opplevd dette? Noen som vet hvorfor?

Ikke opplevd nei... Samboer har alltid problem med navlelo, men det er nok ikke det samme som du har :p
Har ikke noe bra å komme med heller... Jeg tenker at navlen har jo endret fasong, men hvorfor det skal komme mer rusk i den da det vet jeg ikke...

Ikke opplevd nei... Samboer har alltid problem med navlelo, men det er nok ikke det samme som du har :p
Har ikke noe bra å komme med heller... Jeg tenker at navlen har jo endret fasong, men hvorfor det skal komme mer rusk i den da det vet jeg ikke...
Min er fortsatt veldig innover, så den har ikke endret seg sånn sett tror jeg ;)
Jeg misliker navlelo, det stinker så ekkelt synes jeg :yuck: Så liker virkelig ikke at det plutselig skal være ekstra mye der :p

Min er fortsatt veldig innover, så den har ikke endret seg sånn sett tror jeg ;)
Jeg misliker navlelo, det stinker så ekkelt synes jeg :yuck: Så liker virkelig ikke at det plutselig skal være ekstra mye der :p
Nei det skjønner jeg godt! o_o
Hmm... Rart. Kan ikke være noen salve du har startet med? Nye klær du kjøpt i det siste?

Nei det skjønner jeg godt! o_o
Hmm... Rart. Kan ikke være noen salve du har startet med? Nye klær du kjøpt i det siste?
Hmm, nei.. Kan virke som at det kommer fra selve navlen også, merkelig nok :p
Får prøve å huske på å spørre legen min neste gang jeg er der :)

Hm..mystisk. Min navvel står rett ut nå så støvkornene har ikke sjans å feste seg her:p men kan kanskje være at navlen din reagerer på at huden blir strekt så mye nå.. Samboer har alltid navlelo men det er jo bare en lo fra skjorten som er helt tørr.. Ikke slik du beskriver det. Ville fått det sjekket neste time hos lege/jordmor.

Har plutselig begynt å fått mye navlerusk.
Har ikke vært plaget med det før, har så og si aldri merket at jeg har hatt lo/rusk/ting i navlen.
Men nå de siste dagene har jeg måttet vasket og tørket navlen min godt hver dag, fordi det har vært greier inni der..
Det er brunaktig og hardt liksom.
Flere som har opplevd dette? Noen som vet hvorfor?
Er det ikke linea nigra da, den mørke stripen mange gravide får fra navlen og nedover? Jeg husker at den mer som skallet av som brune hudflak, spesielt i navlen, etter fødsel :-)

Er det ikke linea nigra da, den mørke stripen mange gravide får fra navlen og nedover? Jeg husker at den mer som skallet av som brune hudflak, spesielt i navlen, etter fødsel :)
Er ikke i nærheten av å ha den streken, så tror nok ikke det ;)

Uf, har problem med navlen jeg og, min er dyp og nå har den blitt helt flatt, så klarer ikke å komme inn for å vaske skikkelig/tørke, prøver så godt jeg kan men q-tips, men nå klør det og har dårlig lukt, så må nok snakke med jordmor/lege, kan være soppinfeksjon. Ikke kjekt, nei...

Back
Topp