Navlepiercing

Sjof

Glad i forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Dere som har…. Når tar dere den ut? Noen mener man får mindre arr av å ta den ut tidlig, andre mener sent
 
Jeg hadde før første og tok den ut ganske tidlig i svangerskapet. Har et ganske stygt arr etter den!
 
Jeg har fortsatt hullet og putter inn piercingen når jeg ikke er gravid. Ikke så fin lenger da :p men har tatt den ut nå fordi magen har blitt stram rundt der :)
 
Jeg har fortsatt hullet og putter inn piercingen når jeg ikke er gravid. Ikke så fin lenger da :p men har tatt den ut nå fordi magen har blitt stram rundt der :)

Ja, her er magen veldig liten enda, så har den inni enda uten problem. Har fortsatt ikke fått den «harde magen» til tross for at jeg er veldig tynn. Bærer nok babyen litt langt bak
 
Ja, her er magen veldig liten enda, så har den inni enda uten problem. Har fortsatt ikke fått den «harde magen» til tross for at jeg er veldig tynn. Bærer nok babyen litt langt bak
Tror jeg hadde den lengre inne når jeg var gravid med første, men er en stund siden så husker ikke akkurat når jeg tok den ut :)
 
Tok ut navlepiercing for 100 år siden, men hullet gror ikke igjen. Hullet ser helt greit ut nå som magen vokser.
 
Haha, kom over denne tråden og måtte le litt. Tok ut min piercing for iallefall fem år siden. Tre dager over termin idag og jeg kan si at arret ser helt jævlig ut! Har vært heldig og ikke fått strekkmerker ellers på magen, men arret er knallrødt og ser ikke ut :laughing025
 
Haha, kom over denne tråden og måtte le litt. Tok ut min piercing for iallefall fem år siden. Tre dager over termin idag og jeg kan si at arret ser helt jævlig ut! Har vært heldig og ikke fått strekkmerker ellers på magen, men arret er knallrødt og ser ikke ut :laughing025
Uffda! Håper ikke det gjør vondt. Mitt er veldig finslig og jeg er snart i uke 40, viser nesten ikke faktisk. Har heller ikke fått noen strekkmerker. Har derimot 7 arr på magen etter 2. runder med laparaskopi.
 
Jeg tok ut min da jeg ble gravid med førstemann for 7 år siden. Arret ser ikke ut nå som det er helt strekt, og fikk faktisk betennelse i det for et par mnd siden :arghh: :hilarious:
 
Haha, kom over denne tråden og måtte le litt. Tok ut min piercing for iallefall fem år siden. Tre dager over termin idag og jeg kan si at arret ser helt jævlig ut! Har vært heldig og ikke fått strekkmerker ellers på magen, men arret er knallrødt og ser ikke ut :laughing025
Samme her! Ikke et eneste strekkmerke ellers, men navlepiercing-arret ser heelt jævlig ut. Jaja:laughing002
 
Back
Topp