Navlepiercing

Førstegangeren

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaring eller hørt noe om graviditet og navlepiering? Burde man ta den ut tidlig i svangerskapet for å prøve å unngå stygge arr?

Har navel piercing. Med datteren min hadde jeg deni til det ble for stramt å ha den i. Ble et bittelite strekkmerker mellom hullene ellers ingenting. Har den fortsatt i nå, er 14+6.

Hadde med nr 1 å ventet for lenge med å ta den ut eller bytte til gravidstang, det endte med at hullet ble skeivt og ødelagt :wtf:
Annbefaler å ta ut eller bytte til en lang og myk stang før magen kommer ;)

Jeg tok ut min da jeg begynte å få litt mage.. leste så mange skrekkhistorier om hull som ble store etc. Men tenkte ikke på at jeg kunne ha en gravidpiercing, så tror jeg skal kjøpe det og sette det inn nå, hvis ikke hullet har grodd allerede da..

Jeg har, men ikke tatt ut enda, 14+2. Husker ikke når jeg tok den ut sist, men ante ikke at det fantes gravidpiercing, det skal jeg søke opp nå :)

Tok den ut da vi begynte å prøve å bli gravide med første :) syntes liksom ikke at navlepieecing hørte sammen med graviditet og mamma-livet jeg da :) hullet har grodd litt igjen, men ser relativt greit ut :) Var redd hullet skulle rivne...

Back
Topp