Navlepiercing

Inus

Blir kjent med forumet
Lurer på ang piercing i navlen, dere som har det, hva gjør dere med den? Tar dere ut eller lar være i? Tenker på hva som blir best/finest etterpå?
Har sett at det finnes gravidpiercing, slike som er myke og bevegelige og skal "vokse med magen". Noen som har prøvd dette? Anbefales det, eller er det bare juks?

Alle tips tas mot med takk [emoji4]

Hullet mitt i navlen strakk seg så fælt når magen vokste, at plutselig en dag rundt uke 18 så datt den ut i dusjen [emoji23] sklei rett gjennom med kule og alt på [emoji85]

Jeg ville ringt piercing studioet der du tok den eller et annet studio nært deg og forhørt deg.

Hud strekker seg veldig forskjellig fra person til person og navnet er forskjellig, om du ikke har nok hud til piercingen kan den bli ødelagt.

Jeg tok den ut med en gang, var livredd noe skulle gå galt med den :P Angrer i ettertid da.

Jeg tok ut min en del år før forrige graviditet.. Og den ble skikkelig stygg, med mine eneste to strekkmerker opp ovenfor hullet, samt "over" selve hullet.

Dette lurer jeg også på! Har foreløpig fått veldig lite mage, så har ikke gjort noe med piercingen ennå...

Jeg har tatt den ut nå. Er i uke 23. Har blitt tvunget til å ta den ut rundt nå med de andre 2 graviditetene. Min holdt seg helt fin. Satte plutselig i smykket etter nr.2, i 2011 og har hatt smykke i frem til nå. Nå begynte det å bli ømt. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen og så jeg kan sette i smykket igjen etter fødsel. Snakket med piercer sist graviditet og selv om du kjøper 'gravidpiercing' så risikerer du at det blir for mye press på hullet - huden blir for tynn, så de anbefalte bare å ta ut smykket. Mener jeg forhørte meg 2 steder - og begge sa - ta ut smykket, la det være tomt.

Back
Topp