Navlepiercing

IsThisReal

Gift med forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Februarbarna 2023
image.jpeg

Jeg har hatt Navlepiercing i mange år og tok min ut for 2 år siden da jeg la på meg litt ekstra vekt.

Hullet har grodd på midten men ikke i over og underkant og det ser heller ikke ut som at det kommer til å skje.

Nå som jeg snart er halvveis i svangerskapet, har dette området begynt å strekke på seg, og området rundt hullet er sårt, ømt og sprekker opp.

Smører med olje, men det sprekker fortsatt.
Noen andre tips eller noen som sliter med det samme??

Har desverre ingen tips, men det samme skjedde her første gang jeg var gravid. Ser ut som de strekkmerkene jeg fikk kom fra arret etter piercingen:(

Kanskje Lypsyl kan hjelpe? Fungerer jo greit på tørre lepper som sprekker...
Eller sånn vaselin.
Tok ut min piercing i forrige svangerskapet, men var ikke plaget med noe når magen vokste, så har inget bra tips ellers og komme med :( håper det blir bedre

Har akkurat det samme, det blir liksom ett sånn underjordisk sår eller strekk merke.

Har akkurat det samme, det blir liksom ett sånn underjordisk sår eller strekk merke.

mitt gjør vondt når jeg er borti det.. er redd for at den kommer til å revne!

Prøv med en skikkelig olje? Mandelolje eller noe slikt, så du får myket opp huden veldig? :)

Har Jajobaoil som er beregnet til ear stretching, olivenolje, cocosolje, bodylotion, purelan, osv osv.
:(

Har Jajobaoil som er beregnet til ear stretching, olivenolje, cocosolje, bodylotion, purelan, osv osv.
:(
Og ikke noe av det funket? Spør lege om råd da kanskje. Er vel ikke bra med tanke på infeksjoner om det konstant er er sår der :(

mitt gjør vondt når jeg er borti det.. er redd for at den kommer til å revne!
Eller det jeg mente å si var at jeg hadde det sånn ved første gang æ var gravid og jeg smurte med en feit krem på hele magen for å unngå mere, men det ble sånn underjordisk sår eller sprekke som er der enda.. Ikke rødt og sånn enda altså, men da var det huden som skilte seg.. Husker ikke om det gjorde vondt, men det er jo ikke så rart, huden blir tøyd og det blir jo sårt da.. :/

Hva med å sette på en strips/teip eller noe slik av huden akuratt der ikke får strukket seg så mye. Avlaste huden litt..? Må settes sånn at huden som er sår ikke står i spenn da. Aner ikke om det vil fungere, men går jo ann å teste det ut..:S

85ba0b495e06c168361b345d2c3dfdce
sånn ser min ut i min tredje graviditet :/ jaja

Jeg har også hatt. ble et litt mindre strekkmerke enn bildet over her på meg. Er på 3 svangerskapet. Blir bedre, men jeg smørte mye inn med olje når jeg har gått gravid tidligere. Er ikke sårt denne gang. Heller ikke så synlig lenger heller føler jeg.WIN_20160528_21_34_45_Pro.jpg

Jeg har også hatt. ble et litt mindre strekkmerke enn bildet over her på meg. Er på 3 svangerskapet. Blir bedre, men jeg smørte mye inn med olje når jeg har gått gravid tidligere. Er ikke sårt denne gang. Heller ikke så synlig lenger heller føler jeg.Vis vedlegget 179548
Oi.. Så bra. Kanskje æ må prøve olje smøring

85ba0b495e06c168361b345d2c3dfdce
sånn ser min ut i min tredje graviditet :/ jaja

Tror min blir noe sånt også. Den har krølla seg litt/ rynka seg.
Men men.. Man får vel ikke gjort så mye med det :p

Oi.. Så bra. Kanskje æ må prøve olje smøring
Jeg har i mine svangeskap hatt olje i dusjen så jeg smører inn og vasker litt vekk etterpå. I løpet av en dag så smører jeg fuktighetskrem over magen noen ganger til dagen. Om det har hatt virkning vet jeg ikke, men uansett så har nå huden godt av litt smørning, om det er olje eller fuktighetskrem. Har olje på nattbordet også som jeg noen ganger smører meg med.

Jeg har også hatt. ble et litt mindre strekkmerke enn bildet over her på meg. Er på 3 svangerskapet. Blir bedre, men jeg smørte mye inn med olje når jeg har gått gravid tidligere. Er ikke sårt denne gang. Heller ikke så synlig lenger heller føler jeg.Vis vedlegget 179548

Den så jo veldig fin ut!

Den så jo veldig fin ut!
Ja på de 8 årene når jeg var gravid med første, så føler jeg det har blitt bedre og bedre, men var ømt og ubehagelig som det beskrives når jeg da var gravid. Håper det blir bra hos deg også.

Back
Topp