Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også har lurt på det. Vært på to tidlig ul og jordmor har ikke sagt noe. Hva er forskell på vanlig piercing og gravid piercing? Har hatt min i 16 år så tror ikke den gror igjen om jeg tar den ut noen måneder, men har aldri prøvd.[/QUOTE
Hvis du Googler får du opp bilder. Det er som en piercing bare lang og veldig lite buet![]()
Jeg tok ut ved forrige graviditet. Hullet har ikke grodd igjen, og det er skikkelig stygtEr det noen som tidligere har tatt ut piercing etter mange år under graviditeten? Gror hullet igjen? Arr/merke får man vel uansett resten av livet.
Ble det styggere av graviditeten eller bare generelt stygt arr?Jeg tok ut ved forrige graviditet. Hullet har ikke grodd igjen, og det er skikkelig stygt![]()
Men det er jo ikke sikkert det er tilfelle for alle![]()
Styggere etter graviditeten. Huden mellom hullene ble på en måte strukket, og derfor skrukkete og rynketeBle det styggere av graviditeten eller bare generelt stygt arr?
Ok. Takk for svarStyggere etter graviditeten. Huden mellom hullene ble på en måte strukket, og derfor skrukkete og rynketeIkke spesielt pent. Siden jeg var treig med å ta den ut også ble piecingen liksom forskjøvet utover, og det ble igjen veldig lite hud. Haha, vanskelig å forklare. Anbefaler derfor å ta den ut tidlig, det kan hende det gjør at det ikke blir så ille!