navlepiercing

jailin

Blir kjent med forumet
dere som har tatt navlepiercing..hvor lenge ventet dere før dere byttet ut den ringen som blir satt i når man piercer,til dere byttet til noe annet...tok piercing for 2 uker siden,og jeg VET at man egentlig skal vente lengre..men synes den ringen er så dritsthøgg!!!! forrige gang byttet jeg etter 1 uke,og det gikk kjempebra.. [;)]

tror jeg bytte ut etter rundt 2-3 uker...

ORIGINAL: muffe

dere som har tatt navlepiercing..hvor lenge ventet dere før dere byttet ut den ringen som blir satt i når man piercer,til dere byttet til noe annet...tok piercing for 2 uker siden,og jeg VET at man egentlig skal vente lengre..men synes den ringen er så dritsthøgg!!!! forrige gang byttet jeg etter 1 uke,og det gikk kjempebra.. [;)]

har aldri hatt ring i det hele tatt jeg[8|] Men jeg begynnte å bytte percinger etter en 3-4 uker...

ORIGINAL: Mamma_H

ventet i flere uker.. du burde ikke ta den ut og sette i stang så tidlig... kan for bli mer irritert av å ha i bolt.
Du burde vente til du ser det er tørt og ikke noe veske ut av det.. å da hvertfall 6 uker

vent leeenge... det er det absolutt beste

quote:

ORIGINAL: Mamma_H

ventet i flere uker.. du burde ikke ta den ut og sette i stang så tidlig... kan for bli mer irritert av å ha i bolt.
Du burde vente til du ser det er tørt og ikke noe veske ut av det.. å da hvertfall 6 uker

vent leeenge... det er det absolutt beste

jegvet,jegvet...men hater den stygge ringen! og det gikk så bra sist gang......kan det bli større sjanse for at den gror ut,eller er det bare for infeksjonsfaren sin del? kan jo bare sette inn ringen igjen,hvis jeg ser at det ikke går bra..kanskje.. [&:][:)]

jeg fikk en stang jeg valgte fra første dag pga at hun som tok piercingen(kjæresten til pappa) brukte det istede for ring pga faren for at det skal hekte seg i ting.. men tror fu må vente i minimum tre til fire uker... [:)]

å tror jeg ventet ett eller to år

man trenger ikke og vente såå lenge og det er bedre og ha i stang pga rengjøring og slikt, snakket med hun som tok min piercing nå nettopp, og hun sa også at man må helst bruke pyricept på navlen fordi det andre stoffet man får eller får anbefalt er for uttørkende til navlepiercinger.. ville bare si det[:)] hun anbefalte og vente med og bytte i 3_4 uker hun![:)]

husker ikke helt, venta vel i 4 uker tenker jeg[:)]

Back
Topp