NavlePiercing og gravidmage

SA-87

Blir kjent med forumet
Jeg fikk meg piercing i navlen da jeg var 16. Over 10 år senere, når jeg nå er gravid tenkte jeg ikke så mye på dette før jeg oppdaget at gravidmagen presset litt på piercingen om jeg gikk med stramme klær. Tok etterhvert ut piercingen, men nå, i uke 23 ser det ut som huden skal revne der hvor jeg har hatt piercingen. Noen som har erfaring? Bør jeg gå å få "klippet" bort hullet?! Jeg vil jo heller at legen åpner opp enn at huden revner tvers over. Eller klarer huden å strekke seg hele tiden? Har jo mange uker igjen ennå..litt fortvileto_O

Hadde samme følelsen, ble så mye press at piercinga datt ut rundt uke 25. Revnet ingenting heldigvis, men var konstant øm og stram i huden, og ser helt greit ut nå etter fødselen, en liten antydning til strekkmerke akkurat på huden over hullet. Skal nok mye til for at huden revner, den er jo ganske elastisk :)

Revnet ikke i forrige svangerskap og heller ikke nå :) men det strekkes jo i den...

Trodde det samme når magen min vokste forrige gang, men huden revnet ikke. Den tåler ganske så mye, og det værste som skjer er at man får strekkmerker. Det fikk jeg ut fra navelpiercinghullet

Tok den ut tidlig når jeg kjente det ble stramt. Huden strakk seg mye, men revnet ikke :)

Back
Topp