Navlen........

RBmarsbaby

Flørter med forumet
Så meg i speilet i morges og nå kan jeg plutselig se "bunnen" på navlen min. Nærmer seg tydeligvis at den popper ut her. Flere som merker endring på den fronten?

Last edited:
Min er og på vei til å poppe. La ikke merke til det før mannen sa det.

Halve navlen har poppet ut, resten på god vei [emoji28][emoji85]

Jeg har veldig grunn navle til vanlig, så jeg kan alltid se bunnen klart og tydelig. Nå er den helt flatet ut, og har vært sånn i ukesvis. Jeg er bare overrasket over at den ikke har poppet utover ennå, men siden den er så lite innover til vanlig går den kanskje ikke noe særlig utover heller?

Jeg har veldig grunn navle til vanlig, så jeg kan alltid se bunnen klart og tydelig. Nå er den helt flatet ut, og har vært sånn i ukesvis. Jeg er bare overrasket over at den ikke har poppet utover ennå, men siden den er så lite innover til vanlig går den kanskje ikke noe særlig utover heller?

Sånn var min før barn. Poppet mer og mer i hvert svangerskap, fikk et lite navlebrokk etter sist fødsel, så nå er den bittelitt poppet til vanlig og ganske poppet nå.

Den driver og flater ut.

Jeg hadde sett frem til at min også poppet ut, men den er så dyp i utgangspunktet og ser ingen endring ennå...

Min har ikke poppet i noen av svangerskapene mine, og gjør nok ikke det denne gangen heller...

Sist svangerskap skjedde ingen endringer med navlen,etter det har jeg op.i buken med«kikkhull op.»så navlen er «ødelagt»,så blir spennende å se hva som skjer nå når magen vokser enda mer!:p

Back
Topp