Navlen

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Opplever dere noen endring på navlen? synes min liksom er grunnere og mykere :-p

Min er nesten hel jevn med magen nå

Den popper vel ut på mange? Jeg tror ikke at den gjorde det på meg forrige gang, men jeg regner med det er ganske vanlig :)

Last edited:
Min har blitt "flatere"/mer uttrykket på en måte :p Ser ut som den blir strammere når magen vokser.

Min virker som om den har løftet seg litt på en måte, nå ser jeg plutselig rett inn i den når jeg ser jeg i speilet:p
Og den har nok blitt litt grunnere.

Min er så dyp at det har ikke skjedd noe.. Tror ikke den kommer til å poppe ut heller, men litt forstrukket blir den nok :p

Navlen min er til vanlig så dyp at jeg er sikker på at den går hele veien til ryggen :laughing002
Den poppet ikke ut, eller ble grunnere, forrige sv.skap, og tviler sterkt på at den gjør det denne gangen også ;)

Min popper ut snart:p den er nesten flat nå og bruker vanligvis å være ganske dyp. Forrige svangerskap hadde jeg en skikkelig knapp som stod ut:happy: synes bare det er litt morsomt og fint jeg..

"Haha, den er flat!"

Dagens navlekommentar fra samboer ;)

Vet ikke om den kommer til å poppe, men håper den ikke kommer til å stikke veldig ut :S

Min er skikkelig dyp. Vises så godt under t-skjorter, så jeg håper den popper ut snart :D

Min er veldig dyp til vanlig, men merker den er blitt litt grunnere. Tviler på at den kommer til å poppe ut, gjorde det ikke forrige gang :)

Min er grunnere. Den poppet ikke ut de andre svangerskapene, så tviler på at den gjør det denne gangen.

Min er akkurat som før nå i uke 24+1 :) Men er spent på hvordan den kommer til å forandre seg etterhvert :p

Syns æ har den gropa eller krateret... Ikke så fint på mæ syns æ.. Den har ikke gjort noe popping de andre gangene. Så håpe ikke den gjør det nu heller

Back
Topp