Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uvitende her og, har renset med bare vann og tørket godt når den ser litt "tilgriset" ut herNå har "hoveddelen" løsnet herMen det er fremdeles igjen noe "rusk" inni selve navlen, skal jeg rense inni der med q-tips, eller skal jeg bare rense rundt slik jeg gjorde før klumpen falt av?
Og så har han blitt litt rød og tørr på ene siden, er det normalt?
*Førstegangs og uvitende*
![]()
Men rensa du da inni navlen, eller bare rundt slik som da stumpen satt på?Uvitende her og, har renset med bare vann og tørket godt når den ser litt "tilgriset" ut herfikk beskjed om å bruke pyrisept hvis det kom mye væske ut. Var rød og tørr på litt her og, helsesøster sa det va helt normalt da det har jo råtnet
ser den ellers tørr og fin ut så trenger den ikke røres. Har fulgt instinktet mitt her og det har gått veldig godt
Neeeesten ferdig grodd og stumpen datt av for 8 dager siden
![]()
Her renser jeg fint rundt og i, men ikke sånn at jeg trykkerMen rensa du da inni navlen, eller bare rundt slik som da stumpen satt på?Den ser veldig fin ut her, bortsett fra det "gugget" inni der
Men kan han bade ordentlig nå tro, eller må jeg passe på navlen til alt rusket er borte?
Mye rare spørsmål man sitter inne med
![]()