Navlen

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Fler som opplever en navel som er veldig rød og blodig :( De klippet den litt for lang, så bleien drar med seg hele greia! Får helt vondt av henne :( hun illskriker når det skjer. Noen tips på hva jeg kan jeg legge over for at hele greia ikke dras av???

Stakkars lille ... Jeg ville lagt en løs kompress over og tapet forsiktig så kanskje den får ligge mer i fred..

Stakkars lille ... Jeg ville lagt en løs kompress over og tapet forsiktig så kanskje den får ligge mer i fred..
Takk for tipset! Det var en veldig god ide. :) Barseltårene kommer lett også nå...liker IKKE når hun har det vondt.

Vær forsiktig med tape iallefall, har veldig tynn og sart hud de små. :) hadde prøvd meg med bare kompress og prøvd å få det til å ligge slik den er mest mulig i ro. :)

Takk for tipset! Det var en veldig god ide. :) Barseltårene kommer lett også nå...liker IKKE når hun har det vondt.
Huff nei, det er vondt i mammahjertet det!! Her har vi ikke fått testa den følelsen heldigvis, lillesnupp bare sover og spiser :)

Huff nei, det er vondt i mammahjertet det!! Her har vi ikke fått testa den følelsen heldigvis, lillesnupp bare sover og spiser :)
Ja det river skikkelig :( Åh så bra at hun er så rolig! Deilig! Elvira er slik hun også, bare vært litt uheldig med navlen sin og at hun ikke tåler at jeg drikker melk. :(

Last edited:
Vi bretta bare bleia ned vi, så navlen fikk luft. Ble vist det på sykehuset.

Ja det river skikkelig :( Åh så bra at hun er så rolig! Deilig! Elvira er slik hun også, bare vært litt uheldig med navlen sin og at hun ikke tåler at jeg drikker melk. :(
Fiiiint navn

Takk :)

Back
Topp